اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج عنوان کرد

آرامش بازار قلعه‌گنج در ماه رمضان

فرماندار قلعه‌گنج گفت: با عرضه مواد غذایی ویژه ماه رمضان التهاب قیمت‌ها آرام می‌گیرد.

آرامش بازار قلعه‌گنج در ماه رمضان

ایوب فلاحی امروز در حاشیه بازدید از مراکز عرضه مستقیم گوشت و برنج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: با عرضه مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان التهاب قیمت‌ها آرام می‌‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه هر کاری نیاز به تخصص دارد، افزود: ورود افراد بی‌تجربه در بازار ضربه مهلکی به بازار، بازاری متعهد و مردم وارد کرده است که باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

عدم استقبال بازاریان از ایجاد اتحادیه صنفی

فلاحی تصریح کرد: تلاش‌های بسیاری برای ایجاد اتحادیه صنفی صورت گرفته است، اما بازاریان از این حرکت استقبال نمی‌کنند در حالی که این اهمال‌کاری به ضرر خود آنان تمام شده و هزینه گزافی را بر آنان تحمیل می‌کند.

وی ابراز داشت: امیدواریم که بتوانیم در پاسخ به خلق حماسه سیاسی مردم در 24 خرداد ماه حماسه اقتصادی را نیز رقم بزنیم، اوضاع اقتصادی را رونق بخشیم و کشور را به سوی توسعه و آبادانی سوق دهیم.

فلاحی عنوان کرد: تمام مراحل کاری پروانه کسب و ثبت‌نام اتحادیه‌ها آسان‌سازی شده است بر همین اساس امیدواریم با همکاری بیشتر بازاریان و اجرای این فاز حماسه اقتصادی را در سطح شهرستان تحقق بخشیم.

فرماندار قلعه‌گنج گفت: بسیاری از واحدهای صنفی دایر شده در سطح شهر بازاری نبوده و نیستند که در نتیجه عامل اختلال و التهاب قیمت‌ها در بازار شده‌اند به همین دلیل می‌طلبد، نهادهای نظارتی و عمومی با ‌آن‌ها به شدت برخورد کنند.

توزیع 60 هزار کیلوگرم گوشت مرغ و برنج

فلاحی با اشاره به اینکه برای تهیه اقلام ضروری مردم در ماه مبارک رمضان تاکنون 30 هزار کیلوگرم گوشت مرغ در چهار نقطه شهر قلعه‌گنج با قیمت مصوب عرضه شده است، بیان داشت: در کنار آن نیز حدود 6 هزار کیلوگرم گوشت قرمز باکیفیت با قیمت مصوب عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه همچنین 30 هزار کیلوگرم برنج و 10 هزار کیلوگرم شکر نیز در حال عرضه در نقاط تعیین شده است، اذعان داشت: از مردم درخواست می‌کنیم که در زمینه افزایش قیمت‌ها بدون تعارف با گرانفروشان بلافاصله مراتب را با تلفن 124 یا فرمانداری اطلاع دهند تا با برخورد با آنها دست سودجویان از بازار کوتاه شود.

انتهای پیام/80004/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول