اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‎دهد

رونق بازار در آستانه فرا رسیدن ماه رمضان در بروجرد

در آستانه فرا رسیدن ماه رمضان، بازار رونق زیادی پیدا کرده و مردم بروجرد برای خرید اقلام مورد نیاز در این ماه به بازار مراجعه می‎کنند.

رونق بازار در آستانه فرا رسیدن ماه رمضان در بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، کوچه و بازار این شهرستان حال و هوای ماه رمضان را به خود گرفته است، از تهیه آش و حلیم گرفته تا وجود زولبیا و بامیه در بازار که همه نشان از آمدن ماه رمضان است.

تنها چند روز به شروع ماه رمضان باقی مانده است، اما بازار روز به روز پر رونق‎تر شده و مردم در تلاش هستند، تا اقلام مورد نیاز این ماه به خصوص اقلام خوراکی را تهیه نمایند.

در این میان مردم سعی می‎کنند، تا در خرید این اقلام دقت لازم را داشته باشند که جنس‎های خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنند.

برخی قنادان نیز در این میان به سراغ پخت زودهنگام زولبیا و بامیه رفته‎اند و برای اینکه مردم را در حال و هوای ماه رمضان قرار دهند، شروع به پخت هرچند اندک این شیرینی کرده‎اند.

به همین دلیل هم مردم ترجیح می‌دهند، تا بیشترین تقاضای خرید خود را از مکان‌هایی داشته باشند که قیمت مناسب‌تری دارند و تحت نظارت و کنترل بازرسان صنفی هستند و بر این اساس هم به میادین میوه و تره‌بار، نمایشگاه‎های عرضه مستقیم کالا، فروشگاه‎های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی مراجعه می کنند و تخفیف‌های مناسبی هم دریافت می‌کنند.

برگزاری نمایشگاه‎های عرضه مستقیم کالا که این روزها یکی از مکان‌های مورد مراجعه مردم برای تامین مایحتاج آنها در ماه رمضان است، این روزها کالاها را با قیمت مناسب و با عرضه دولتی در اختیار مردم قرار می‌دهد.

هر ساله با نزدیک شدن به ماه رمضان شاهد افزایش قیمت‎ها در مورد اقلام مورد نیاز مردم هستیم که خوشبختانه با برپایی نمایشگاه‎های عرضه مستقیم کالا در همه نقاط این مشکل حل شده است.

در ادامه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بروجرد در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: برای رفاه حال همشهریان بروجردی، همزمان با سراسر کشور نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بروجرد برپا شده است.

مرضیه مرادی اضافه کرد: نمایشگاه‎ها با قیمت کنترل شده، اقلام مورد نیاز مردم را در اختیار آنها قرار می‎دهند.

وی بیان کرد: بر همین اساس نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از امروز به مدت 10 روز در بروجرد برپا شده که این نمایشگاه شامل 30 غرفه است و در آن اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان موجود است.

مرادی اظهار داشت: در این نمایشگاه قند و شکر، لبنیات، برنج، مرغ و گوشت و خرما با قیمت مصوب در اختیار همشهریان قرار می‎گیرد.

وی یادآور شد: همچنین از هفته گذشته توزیع مرغ منجمد به قیمت هر کیلو پنج هزار و 50 تومان در نقاط مختلف شهر بروجرد عرضه شده است و این عرضه همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: همچنین چهار اکیپ بر بازار نظارت می‎کنند و همچنین بر قیمت و نحوه توزیع کالاهای ضروری مردم در ماه مبارک رمضان نظارت می‎شود و با هر گونه افزایش خودسرانه قیمت و تخلف صنفی برخورد می‎شود.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد ضمن خرید کالاهای مورد نیاز در این ماه به استقبال یک ماه پر برکت و پر از نعمت الهی می‎رویم.

انتهای پیام/2304/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول