اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماه نخست سال‌جاری صورت گرفت

توزیع 333 تن برنج و 754 تن شکر در بازار شادگان

معاون فرماندار شادگان از توزیع 333 تن برنج و 754 تن شکر در بازار این شهرستان به‌منظور تامین مایحتاج شهروندان خبر داد.

توزیع 333 تن برنج و 754 تن شکر در بازار شادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، نعمت‌الله آلبوغبیش پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: راهبرد امروز ستاد در حوزه بازار، کنترل و نظارت است.                                    

وی ضمن تاکید بر همکاری متقابل دستگاه‌های مرتبط با موضوع تنظیم بازار، ایجاد تعادل عرضه و تقاضا را ضامن ثبات بازار دانست و افزود: باید با تشکیل اکیپ‌های بازرسی علاوه بر بازرسی و رسیدگی به وضعیت واحدهای صنفی و جایگاه‌های سوخت، بستر خدمت‌رسانی به مردم را در سطح شهرستان فراهم کرده و مردم را از رفاه و آسایشی که از انتظارات اصلی همه آحاد جامعه است بهره‌مند کنیم.

*بازرسی و نظارت در بازار

معاون فرماندار شادگان تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک هزار و 886 واحد صنفی در سطح شهرستان شادگان بازرسی شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد، 116 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

*توزیع اقلام مصرفی

آلبوغبیش همچنین عنوان کرد: در راستای تنظیم بازار شهرستان، از ابتدای سال جاری تاکنون، 302 تن برنج، 602 تن شکر، یک‌صد تن مرغ و 17 تن گوشت در شهر شادگان، 9 تن برنج، 60 تن شکر در بخش خنافره و 14 تن برنج، 28 تن شکر در بخش دارخوین و هشت تن برنج و 64 تن شکر در سطح بخش مرکزی اجناس سهمیه‌ای توزیع شده است.

وی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان تمهیداتی در خصوص تنظیم بازار صورت گرفته است که به زودی اجرایی خواهد شد.

معاون فرماندار شادگان در ادامه به برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت در این ایام اشاره کرد و گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان به‌ویژه در آستانه ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول