اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

مسئولان استان زنجان قول‌های خود را در زمینه ارتقا شهرها عملی کنند

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان استان زنجان به قول‌هایی که در زمینه ارتقاء برخی از شهرها به شهرستان داده‌اند، عمل کنند.

مسئولان استان زنجان قول‌های خود را در زمینه ارتقا شهرها عملی کنند

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی سجاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت:‌ مسئولان اجرایی استان زنجان شهرستان شدن تعدادی از شهرهای استان را در دهان مردم انداختند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مردم استان زنجان از نمایندگان در زمینه ارتقای شهرها به شهرستان می‌پرسند، خاطرنشان کرد: اگر مسئولان استان قدرت عملی کردن این حرف خود را دارند باید اکنون در این راستا اقدام کنند.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان استان زنجان اگر قدرت اجرایی کردن حرف‌های خود را ندارند نباید توقعات مردم را بالا می‌بردند، تصریح کرد: مشکلاتی چون نرخ ارز، تورم و تحریم را مشکلات جهانی می‌شماریم در حالی که تبدیل یک شهر به شهرستان مشکل جهانی نیست.

وی یادآور شد: مسئولان استان زنجان تبدیل شهرهای سلطانیه، سجاس و گرماب را به شهرستان مطرح کرده‌اند.

 موسوی سجاسی با بیان اینکه متاسفانه با جدا شدن قزوین و تاکستان صنعت استان زنجان نیز جدا شد، افزود: امروز هر شهر و روستایی را ارتقا دهیم، ترقی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه موضوع ارتقای این شهرها را پیگیری کرده و هزینه‌های زیادی نیز صرف کرده‌ایم، ادامه داد: اگر این ارتقا صورت گیرد از مهاجرت مردم نیز جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/73006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول