اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان:

خدمات شهرداری گلپایگان سبب افزایش اعتماد مردم به مسئولان شد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه گلپایگان گفت: خدمت‌رسانی شهرداری به مردم با توجه به خواسته‌های شهروندان، بسیاری از نا‌هنجاری‌های جامعه را از بین برده و اعتماد مردم به مسئولان را افزایش داده است.

خدمات شهرداری گلپایگان سبب افزایش اعتماد مردم به مسئولان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی در آیین بهره‌برداری از پایگاه مدیریت شهری و سامانه 137 اظهار کرد: شهروندان با استفاده از سامانه 137می‌توانند مشکلات و معضلات شهری را به شهرداری منتقل کنند و به نتیجه کار نیز امیدوارم باشند.

وی مکانیزه شدن و به‌روز بودن را از نتایج رشد تکنولوژی و الکترونیکی بودن امور برشمرد و افزود: به واسطه این امور ارتباط شهروندان با شهرداری بیشتر می‌شود و شهرداری سریع‌تر به مشکلات شهری رسیدگی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان تصریح کرد: شهرداری یکی از مجموعه‌هایی است که بیشترین و جامع‌ترین ارتباط را با آحاد مردم دارد، به صورتی که شهرداری از بدو تولد تا مرگ با شهروندان در ارتباط است و از این لحاظ تأثیر بسیاری در زندگی مردم دارد.

در ادامه محمود بخشی به عنوان شهردار گلپایگان نیز در آیین افتتاحیه سامانه 137 اظهار کرد: سامانه 137 پل ارتباطی مردم و شهرداری است و شهروندان با استفاده از این سامانه از طریق تلفن ثابت و همراه، پیامک و اینترنت با شهرداری گلپایگان مرتبط می‌شوند و مشکلات شهری را با شهرداری مطرح می‌کنند.

وی اضافه کرد: بیش از 300 میلیون ریال از اعتبارات شهرداری گلپایگان برای راه‌اندازی پایگاه مدیریت شهری سامانه 137 گلپایگان هزینه شده است.

شهردار گلپایگان با تاکید بر اینکه شهرداری گلپایگان از بین 105 شهرداری استان از جایگاه ممتازی برخوردار است، اظهار کرد: شهرداری گلپایگان در رتبه سوم تا پنجم قرار دارد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند با استفاده از این سامانه مشکلات موجود در زمینه جمع‌آوری متکدیان، مشکلات میدان میوه و تره‌بار، بازار روز میوه و تره‌بار، کشتار‌گاه و نگهداری غیر‌مجاز دام، نظافت مکانیزه زباله، آسفالت خیابان‌ها و معابر، حمل و نقل و ترافیک، اتوبوس‌رانی، مینی‌بوس‌رانی و بسیاری از مشکلات شهری دیگر را به شهرداری گلپایگان اطلاع بدهند.

بخشی در ادامه با اشاره به مزایای سامانه 137 تاکید کرد: زمانی که فردی با سامانه 137 به منظور مطرح کردن مشکلات شهرداری با شهرداری تماس می‌گیرد، تماس وی در سامانه ثبت و کد ره‌گیری به تماس‌گیرنده داده می‌شود و این فرد می‌تواند تا حصول نتیجه موضوع را بررسی کند.

وی اضافه کرد: اعلام و پیگیری درخواست‌های شهروندان بدون مراجعه حضوری به شهرداری، کاهش تردد درون‌شهری، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، ارتباط آسان و شبانه‌روزی با شهرداری از دیگر مزایای سامانه 137 است.

شهردار گلپایگان در ادامه به دیگر برنامه‌های شهرداری گلپایگان اشاره کرد و گفت: بهره‌برداری از پایگاه آتش‌نشانی بازار، مرمت سنگ‌فرش بازار و راه‌اندازی شرکت بازیافت از دیگر پروژه‌هایی است که طی هفته آینده در گلپایگان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/63014/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول