اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد مطرح کرد

رضایتمندی شهروندان از آثار هنری سطح شهر مشهد

شهردار مشهد گفت: آثار هنری سطح شهر مشهد نه تنها رضایتمندی شهروندان مشهدی و زائران داخلی را به دنبال داشته است؛ بلکه گردشگران خارجی نیز این آثار را تحسین می‌کنند.

رضایتمندی شهروندان از آثار هنری سطح شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد پژمان صبح امروز در مراسم تقدیر از هنرمندان استقبال از بهار مشهد، اظهار داشت: آثار هنری سطح شهر مشهد نه تنها رضایتمندی شهروندان مشهدی و زائران داخلی را به دنبال داشته است؛ بلکه گردشگران خارجی نیز این آثار را تحسین می‌کنند.

شهردار مشهد افزود: این آثار هنری سبب ایجاد نشاط، شادابی، امید و انرژی‌بخشی به مردم و زندگی فردی و اجتماعی آنها می‌شود.

پژمان خاطرنشان کرد: گاهی تصور می‌شود برای شاد کردن مردم باید کارهای پیچیده و دشوار و سرمایه‌گذاری‌های کلان انجام داد؛ در حالی که هنرمندان می‌توانند با خلق این آثار و نمایش آن‌ها در سطح شهر این کار را انجام دهند.

در ادامه مدیر امور هنری شهرداری مشهد گفت: طبق نظرسنجی‌ها بیش از 85 درصد شهروندان مشهدی و زائران به آثار هنری سطح شهر نمره قبولی خوب و خیلی خوب داده‌اند.

هادی مظفری اذعان داشت: نمادهای نوروزی و آثار هنری سطح شهر که در سال‌های اخیر مطالبه عمومی مردم مشهد بود، امروز به مطالبه مردم ایران تبدیل شده است.

انتهای پیام/70003/ذ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول