اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری شهرستان سراب خبر داد

سراب عاری از جرائم خشن/ مهار اطاله دادرسی در محاکم قضایی شهرستان سراب

رئیس دادگستری شهرستان سراب گفت: در دو سال گذشته موردی از ارتکاب جرائم خشن در سطح شهرستان سراب گزارش نشده است.

سراب عاری از جرائم خشن/ مهار اطاله دادرسی در محاکم قضایی شهرستان سراب

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، رحمان خاطری شامگاه پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران از قتل، سرقت مسلحانه، قمه‌کشی به عنوان عناوین جرائم خشن یاد کرد و افزود: در دو سال گذشته موردی از ارتکاب جرائم خشن در سطح شهرستان سراب گزارش نشده است.

وی افزود: هفت قاضی دادگستری با تمام توان برای رسیدگی عادلانه و صدور نهایی آرای پرونده‌های قضایی تلاش می‌کنند.

رئیس دادگستری شهرستان سراب تصریح کرد: در سال گذشته 16 هزار و 100 پرونده به سیستم قضایی شهرستان سراب وارد و در این مدت 16 هزار و 674 پرونده نیز مختومه شده که بیش از 500 فقره مربوط به سال‌های قبل بوده است.

این مقام  قضایی شهرستان سراب با بیان اینکه مشکل اطاله دادرسی در این شهرستان با تلاش همکاران دادگستری مهار شده است، یادآور شد: هر قاضی در این شهرستان هر ماه 193 پرونده رسیدگی و رای نهایی صادر کرده است.

خاطری از تملک 5 هزار متر مربع در اراضی مسکن مهر «گیلک‌آباد» برای آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید دادگاه و دادسرای سراب خبر داد و ابراز داشت: در صورت تأمین اعتبارات لازم، مراحل اجرایی این طرح از سال آینده آغاز خواهد شد.

وی، تقویت و اصلاح شوراهای حل اختلاف از حیث ارتقای کیفیت اعضا و ارائه آموزش‌های لازم را از دیگر برنامه‌های آینده دادگستری سراب عنوان کرد و ادامه داد: مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر و برخورد با اخلالگران امنیت و ارامش عمومی جامعه همچنان در اولویت کاری دستگاه قضایی سراب خواهد بود.

در آیین ویِژه‌ای که در استانداری آذربایجان‌شرقی در روزهای گذشته برگزار شد از محمد شکری دادستان سراب به علت تلاش در ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری به خصوص در مورد بزرگراه «سراب- بستان‌آباد» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/60008/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول