اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زیراب مازندران:

شهرداری‌ها و دهیاران از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنند

بخشدار زیراب مازندران گفت: شهرداری‌ها و دهیاران از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنند.

شهرداری‌ها و دهیاران از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حشمت سمیعی ظهر امروز در جلسه بررسی فعالیت‌های دهیاران بخش زیراب با اشاره به وجود 10 روستای دارای دهیار در این بخش، گفت: چهار دهیاری برای بخش زیراب در دست اقدام است.

بخشدار زیراب با تبریک 14 تیرماه روز شهرداری و دهیاری به وجود 25 روستا در این بخش اشاره کرد و افزود: 15 روستای بخش زیراب دارای شورا هستند و هفت روستای فاقد شورا به دلیل دارا بودن جمعیت زیر 100 نفر یا کمتر از 20 خانوار بوده است.

وی با بیان اینکه روز 14 تیرماه با عنوان روز شهرداری و دهیاری با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی در سالنامه رسمی کشور درج شد، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به دلیل ارتباط مستقیم با زندگی روزمره به عنوان فعالیتی کم‌نظیر در جامعه مطرح است.

سمیعی با تأکید بر لزوم استفاده از توانمندی‌های بخش زیراب برای توسعه و پیشرفت، ابراز داشت: شناسایی مشکلات و موانع توسعه و توانمندسازی استعدادهای بخش زیراب باید در دستور کار شهرداری و دهیاران این بخش قرار گیرد.

بخشدار زیراب بر ارتباط نزدیک‌تر شهرداری‌ها و بخشداران با رسانه‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: شهرداری و دهیاران برای انعکاس فعالیت‌ها و خدمات نظام به مردم در روستاها و شهر زیراب به مردم از توانمندی رسانه‌های مختلف مکتوب و مجازی و رسانه ملی استفاده کنند.

وی بر همراهی با دهیاران و شهرداری برای توسعه بخش زیراب تأکید کرد.

انتهای‌پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول