اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

اولویت‌ شهرداری برازجان اجرای برنامه‌های فرهنگی است

شهردار برازجان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری از اساسی‌ترین اولویت‌های شهرداری برازجان است.

اولویت‌ شهرداری برازجان اجرای برنامه‌های فرهنگی است

کریم حسین‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری از اساسی‌ترین اولویت‌های شهرداری برازجان است.

وی افزود: تدوین و آماده‌سازی برنامه‌های تور شهروندی به منظور معرفی پروژه‌های عمرانی به شهروندان، دیدار شهردار با اهالی محلات در مساجد شهر و پیگیری مشکلات آنان، برگزاری کلاس ارتباط مؤثر سازمانی برای پرسنل شهرداری،  بازدید از خانه سالمندان شهر برازجان و تقدیر از زنان شاغل در شهرداری به‌مناسبت روز زن از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مجموعه است.

شهردار برازجان خاطر نشان کرد: تقدیر از جانبازان و ایثارگران شاغل در شهرداری به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، نشست شهرداران شهرستان دشتستان به منظور ایجاد تعامل بین شهرداری‌ها، بازدید از خلاقیت‌ها و ابتکارات دانش‌آموزان و مشارکت همیاران شهردار و دانش‌آموزان در مسائل فرهنگی مانند درختکاری، اهداء نهال، تمیز کردن پارک‌ها، راه‌اندازی ایستگاه بلوتوث و سینمای روباز در ایام نوروز و...نیز با موفقیت اجرایی شده است.

حسین‌آبادی تصریح کرد: برگزاری رژه ناوگان تاکسیرانی، برگزاری جشنواره تزیین درختان سطح شهر با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری برازجان، دیدار با خانواده شهدا به‌مناسبت ایام دهه فجر و هفته دفاع مقدس،‌ برگزاری 2 مورد همایش دوچرخه‌سواری در راستای ترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی و برگزاری کارگاه آموزش تکریم ارباب رجوع برای پرسنل نیز با کیفیت لازم انجام شد.

وی افزود: نقاشی دیوارها در نقاط مختلف با همکاری هنرمندان شهر برازجان، اجرای برنامه اهداء دفتر به پارکبانان توسط دانش‌آموزان، برگزاری مراسم غبارروبی در مساجد به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و بازدید از ادارات مختلف به منظور برقراری تعامل سازنده در راستای توسعه فرهنگی و عمرانی شهر برازجان، اجرای جشن تزیین تخم‌مرغ در پارک والفجر و ارائه پیشنهاد راه اندازی فرهنگسراهای محله‌ای با مشارکت بخش خصوصی نیز از دیگر برنامه‌های موفق این شهرداری در یکسال اخیر است.

شهردار برازجان ابراز داشت: اجرای دیوار حفاظتی در محله‌های حسین‌آباد، شهرک شهید رجایی و دره آردو با مساحت 84 هزار متر مربع نیز از پروژه‌های موفق در حوزه عمران شهری است.

حسین‌آبادی از اجرای زیرسازی و آسفالت 62 کوچه و خیابان در برازجان خبر داد و گفت: اجرای زیرسازی و آسفالت 22 خیابان به مساحت 30 هزار متر مربع و زیرسازی و آسفالت 40 کوچه نیز از جمله اقدامات عمرانی این مجموعه است.

شهردار برازجان اظهار داشت: فرش موزائیک و پازل پیاده‌روهای سطح شهر، اجرای فضای سبز در نقاط مختلف و محلات برازجان، جابجایی تیر برق‌های خیابان‌های برازجان و اصلاح هندسی میادین، تقاطع‌ها و بلوارهای سطح شهر نیز با موفقیت اجرایی شده است.

انتهای پیام/2452/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول