اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان مقام استادی:

همکاری ارشاد و شهرداری مشکل تئاتر را حل می‎کند

کارگردان مقام استادی گفت: مشکل تئاتر اصفهان با همکاری اداره فرهنگ ارشاد و شهرداری حل می‎شود.

همکاری ارشاد و شهرداری مشکل تئاتر را حل می‎کند

محمدجواد سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از وضعیت سالن متضرر شدم، زیرا کار من یک کار فانتزی است که نیازمند ارتباط گرفتن با مخاطب است و شوخی‎های ظریفی دارد که لازم است توسط مخاطب دیده شود.

وی افزود: نیازمند به پلاتو بودم، اما در فراخوان اعلام شد که تمام کارها باید روی صحنه اجرا شود و این امر ضرر زیادی به کار من وارد کرد.

کارگردان مقام استادی گفت: برگزار کنندگان جشنواره تئاتر کمدی بیشتر به خاطر اینکه تعداد تماشاگران خود را بیشتر کنند، آثار را به شکل صحنه‎ای اجرا می‎کنند که با این کار مرام بسیاری از آثار شد.

سجادی با بیان اینکه، در بازبینی بسیاری از آثار به علت اینکه صحنه‎ای وجود نداشت این آثار قربانی شدند، اضافه کرد: اگر در کاری شوخی‎های ظریف وجود داشته باشد، کارگردان باید برای ابراز آن در بخش صحنه‎ای اغراق کند که این امر به کار لطمه می‎زند و باعث می‎شود آن شوخی و طنازی دیگر جواب ندهد.

وی متذکر شد: اداره کل ارشاد و شهرداری در گذشته در برگزاری جشنواره تئاتر استانی با هم همکاری داشتند، اما در این جشنواره با هم همکاری نداشتند.

کارگردان مقام استادی اذعان داشت: با اضافه شدن سالن فرشچیان هیچ تغییری در روند اجرا صورت نمی‎گرفت، زیرا امکانات سالن فرشچیان نیز ایده‎آل نیست.

انتهای پیام/63019/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول