اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته برنامه‌ریزی ستاد مرتلین قرآن در ماه رمضان خبر داد

برگزاری آیین جزءخوانی کلام وحی در ماه مبارک رمضان در بوشهر

مسئول کمیته برنامه ریزی ستاد مرتلین قرآن در ماه رمضان گفت: آیین جزءخوانی قران کریم همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با حضور سیل عاشقان به کلام وحی برگزار می‌شود.

برگزاری آیین جزءخوانی کلام وحی در ماه مبارک رمضان در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ پاسدار نصرالله غزنوی صبح امروز در نشست با فعالان قرآنی در بوشهر با اشاره به اینکه ماه رمضان فرصتی برای اجرای بزرگترین عملیات‌های فرهنگی است، اظهار داشت: مأنوس شدن با قرآن کریم که کمیته ستاد مرتلین قرآن در قالب جزءخوانی قرآن کریم برگزار می‌کند، یکی از مهم‌ترین برنامه‌هاست که هرساله شاهد حضور عاشقان به کلام وحی به ویژه جوانان در این آیین هستیم.

وی با بیان اینکه این آیین با حضور قاریان و حافظان برجسته استانی، کشوری و بین‌المللی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می‌شود، تأکید کرد: این مراسم همه روزه در ماه مبارک از ساعت 17 با تفسیر موضوعی قرآن توسط روحانیان و کارشناسان دینی آغاز می‌شود و ساعت 18 با جزءخوانی مرتلین تا ساعت 19 ادامه پیدا می‌کند که در پایان نیز به نفرات برتر مسابقه قرآنی جوائزی اهدا می‌شود.

وی اضافه کرد: تلاوت قاریان در این آیین بصورت زنده از صدا و سیمای مرکز بوشهر، شبکه چهارم سیما و به صورت گزینشی از شبکه شما پخش می‌شود.

مسئول کمیته برنامه ریزی ستاد مرتلین قرآن در ماه رمضان، با اشاره به اینکه این آیین سال گذشته توانست از لحاظ معنوی، فضاسازی و فنی رتبه دوم کشور را به دست آورد، تصریح کرد: سال گذشته 12 قاری و حافظ، جزءخوانی ماه مبارک رمضان را انجام دادند که امسال این تعداد به دو برابر خواهد رسید.

غزنوی در پایان اذعان داشت: در برنامه سال 91 در قالب مسابقه قرآنی، به 100 نفر هدایایی از جمله کمک هزینه عمره مفرده، سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس و بسته‌های فرهنگی اهدا شد.

انتهای پیام /66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول