اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زیراب مازندران:

شهرداری‌ها بنگاه خیریه نیستند

شهردار زیراب مازندران گفت: شهرداری‌ها بنگاه خیریه نیستند که در قبال دریافت عوارض انتظار ارائه خدمات رایگان از آنها داشته باشیم.

شهرداری‌ها بنگاه خیریه نیستند

سیدمحمد صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به ظرفیت‌های توسعه شهر زیراب، اظهار کرد: صنعت توریسم ظرفیت بالای شهر زیراب برای توسعه است و این شهر با جاذبه‌های توریستی که دارد به عنوان نگین شهرستان سوادکوه مطرح است.

شهردار زیراب با بیان اینکه استفاده از صنعت توریسم موجب ایجاد منبع درآمدی مطمئن شده و تحول اقتصادی را به دنبال دارد، افزود: همکاری با سرمایه‌گذاران و همراهی مردم می‌تواند موجب دست‌یابی به اهداف توسعه در حوزه گردشگری شود.

وی انسجام عمومی برای به ثمر نشستن طرح‌های مورد نظر شهرداری را از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه شهری ذکر کرد و یادآور شد: شهرداری بنگاه خیریه نیست که در قبال دریافت عوارض، انتظار ارائه خدمات رایگان از آن داشته باشند.

صادقیان که سابقه حضور شش ساله به عنوان شهردار زیراب را در کارنامه خود دارد به آغاز چرخه توسعه شهر زیراب از سال 1335 اشاره کرد و افزود: شهر زیراب با همکاری، انسجام و همراهی مردم، شوراها و مسئولان می‌تواند به توسعه مورد نظر دست یابد.

شهردار زیراب، رسانه‌ها را به بررسی کارشناسانه و منصفانه فعالیت‌ها دعوت کرد و گفت: در بررسی عملکردها به نیمه پر لیوان هم نگاه شود و زحمات شهرداران شهر زیراب از سال 1335 تاکنون مدنظر قرار گیرد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره دعوت احتمالی شورای چهارمین دوره اسلامی شهر زیراب برای ادامه تصدی شهرداری زیراب، گفت: به هیچ وجه مسئولیت شهرداری زیراب را برای دوره بعدی نمی‌پذیرم؛ شش سال توفیق خدمت در شهرداری را داشته‌ام.

انتهای پیام/86015/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول