اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر خبر داد

افزایش 50 درصدی حضور گردشگران تابستانی در شهرستان نیر

فرماندار شهرستان نیر گفت: در نیمه اول تعطیلات تابستانی امسال حضور مسافران بیش از 50 درصد افزایش یافته و این مسافران از مناطق سیاحتی، گردشگری، تفریحی و توریستی نیر بهره برده‌اند.

افزایش 50 درصدی حضور گردشگران تابستانی در شهرستان نیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر‌فخر‌الدین زاهد صبح امروز در جلسه مشترک ستادهای استقبال از گردشگران و غنی‌سازی اوقات فراغت در نیر اظهار داشت: شهرستان نیر با داشتن آب‌های گرم و معدنی متعدد به ویژه قینرجه‌، سقز‌چی و بوشلو همه ساله پذیرای هزاران گردشگری است که از مناطق مختلف به این شهرستان سفر کرده و از جاذبه‌های آن استفاده می‌کنند.

وی واقع شدن این شهرستان را در مسیر ورودی از نقطه غرب به ویژه از مسیر استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و زنجان را یادآور شد و افزود: ما باید برای فصل تابستان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا این ظرفیت‌های عظیم گردشگری و توریسم‌پذیری ارتقا یافته و با افزودن بر جذابیت‌ها زمینه سفر مجدد میهمانان و گردشگران را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان نیر گفت: در سال‌های اخیر حرکت‌های خوبی برای احیا و مدرن‌سازی آب‌های گرم و معدنی در این شهرستان صورت گرفته به طوری‌که هم اکنون نیز با حضور سرمایه‌گذاران منابع عظیم آب‌های گرم و معدنی این شهرستان در حال بهره‌برداری به شکل مدرن و نیمه مدرن است که انتظار داریم این ظرفیت‌ها همچنان احیا شود.

زاهد ضرورت آماده‌سازی بولاغلار برای حضور گردشگران و ایجاد فضای اقامتی برای هموطنانمان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این منطقه توریستی و گردشگری کمپ‌های موقت راه‌اندازی شده و همچنان از این ظرفیت استفاده شده و در حد پذیرایی شایسته از میهمانان مورد توجه قرار گرفته است.

این مسئول ادامه داد: تفرجگاه بولاغلار در نیر میزبان بیش از 5 هزار گردشگر بوده و برای روان‌سازی ترافیک این مسیر امیدواریم کمربندی این شهرستان هر چه زودتر احداث و تکمیل شده و مسافران و گردشگران بتوانند از این ظرفیت بهره ببرند.

فرماندار شهرستان نیر بیان داشت: در نیمه اول تعطیلات تابستانی حضور مسافران بیش از 50 درصد افزایش یافته و این مسافران از مناطق سیاحتی، گردشگری، تفریحی و توریستی نیر بهره برده‌اند.

زاهد در بخش دیگری از سخنان خود غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را نیز یادآور شد و تاکید کرد: با هدف تخلیه انرژی مثبت و گاه منفی جوانان ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت برنامه‌های مختلف آموزشی، تفریحی، ورزشی، رفاهی، خدماتی و جهادی را برای آنها در نظر گرفته است که این برنامه‌ها در 31 پایگاه تابستانی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود ثبت نام و حضور یک هزار و 850 دانش‌آموز را در این طرح یادآور شد و گفت: در کنار برنامه‌های قرآنی،‌ هنری و ورزشی و همچنین طرح هجرت موضوع مهارت‌آموزی دانش‌آموزان بیشتر مدنظر می‌باشد.

انتهای پیام/62004/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول