اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل خبر داد

راه‌یابی‌ 4 دانش‌آموز آملی‌ ‌‌به مرحله کشوری المپیاد علمی

مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: از بین هشت دانش‌آموز مازندرانی راه‌یافته به مرحله کشوری المپیاد علمی، چهار دانش‌آموز آملی هستند.

راه‌یابی‌ 4 دانش‌آموز آملی‌ ‌‌به مرحله کشوری المپیاد علمی

حمید محمدنسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: در مسابقات علمی المپیاد دانش‌آموزی کشور در سال 92‌، هشت دانش‌آموز از مازندران با سپری کردن مرحله اول و دوم به دور کشوری صعود کردند.

وی با اشاره به افتخارآفرینی دانش‌آموزان این شهرستان افزود: در این بین تعداد چهار دانش‌آموز راه‌یافته به مرحله کشوری المپیاد علمی آملی هستند که این بار نیز همانند سال‌های گذشته آملی‌ها نیمی از سهمیه مازندران را به خود اختصاص دادند.

محمدنسب یادآور شد: غلامحسین لهراسبی در رشته زیست‌شناسی، یوسف مقدم و مهران شاکری‌نوا در رشته رایانه و کامپیوتر هر سه از مرکز تیزهوشان شهید بهشتی و فروزان مهرپویان در رشته ادبیات از مرکز فرزانگان آیت‌الله شیخ محمدتقی آملی چهار دانش‌آموز افتخارآفرین آملی صعودکننده به مرحله کشوری بودند.

مدیر آموزش و پرورش آمل با اشاره به اینکه دانش‌آموزان این شهرستان طی دو سال گذشته نیز به مدال‌های رنگارنگ جهانی دست پیدا کردند، تصریح کرد: کامیار عزیززاده در رشته اختر فیزیک و عرفان توکلی در رشته ریاضی موفق شدند با کسب مدال نفره المپیاد علمی جهان بر اعتبار ایران اسلامی بیافزایند که البته این دو دانش‌آموز نیز از در مرکز تیزهوشان شهید بهشتی تحصیل کردند.

وی با تقدیر از زحمات خانواده‌ها و تلاش همکاران فرهنگی در رشد و شکوفایی استعداد دانش‌آموزان یادآور شد: درخشش دانش‌آموزان این شهرستان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، دینی، مذهبی و اجتماعی نشان از کوشش موفقیت‌آمیز دبیران، مدیران و هماهنگی و تعامل خانواده‌ها دارد.

انتهای پیام/‌86012/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول