اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

فعالیت 250 نفر از دانش‌آموزان در مدرسه فوتبال

فرماندار شهرستان خلخال گفت: 250 نفر از دانش‌آموزان در مدرسه فوتبال خلخال فعالیت دارند.

فعالیت 250 نفر از دانش‌آموزان در مدرسه فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در جریان بازدید از مدرسه فوتبال در خلخال اظهار داشت: ‌این علاقه‌مندی نوجوانان و جوانان به رشته فوتبال سبب شده تا شاهد فعالیت چندین مدرسه فوتبال در شهرستان باشیم تا در اوقات فراغت محلی مناسب برای آموزش و تربیت بازیکنان برجسته باشد.

وی که به اتفاق مسئولان ورزشی و مربیان فوتبال از مدرسه فوتبال در مدرسه تختی شهرستان خلخال بازدید می‌کرد ضرورت تسریع در ساخت و تکمیل سالن ورزشی تختی مجموعه ورزشی تختی خلخال را خواستار شد.

محمدی همچنین آب و هوا و فضاهای موجود ورزشی را مناسب برای ارتقای سطح فوتبال شهرستان دانست و گفت: مدارس فوتبال باید با جدیت به تربیت ورزشکاران رشته فوتبال ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مدرسه فوتبال شهر خلخال 250 دانش‌آموز در سنین بین 8 تا 16 سال در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان ثبت‌نام کرده و هم اکنون در حال تمرینات ورزشی فوتبال هستند.

مدرسه فوتبال خلخال زیر نظر داریوش شیخعلی مربی درجه A آسیا، ناصرنیکپور مربی درجه B آسیا و بخشعلی موسی‌زاده کارشناس تربیت بدنی و دبیر ورزش در استادیوم تختی خلخال در حال فعالیت است.

اداره ورزش و جوانان بستر مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت دانش‌آموزان است که تا با استفاده از امکانات ورزشی علاوه بر تفریح و سرگرمی و مهارت یافتن در یک رشته ورزشی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی به دور می‌مانند.

انتهای پیام/62008/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول