اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرماب:

افزایش بازی‌های سنتی دانش‌آموزان را از دنیای مجازی دور می‌‌کند

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرماب گفت: با روی آوردن به سمت بازی‌های سنتی، کودکان و نوجوانان از فعالیت در دنیای مجازی دور می‌شوند.

افزایش بازی‌های سنتی دانش‌آموزان را از دنیای مجازی دور می‌‌کند

سیده مونس حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به استقبال خوب کودکان و نوجوانان گرماب از برنامه‌های تابستان کانون اشاره کرد و اظهار داشت: بیشترین استقبال از کلاس‌های کانون مربوط به دانش‌آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های کانون برای رده سنی هفت تا 17 سال برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: بیشتر تمرکز برنامه‌های کانون بر نوجوانان و جذب آن‌ها به سمت کلاس‌های کانون است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرماب با بیان اینکه در کانون کلاس‌های اختصاصی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود، اظهار داشت: در کلاس‌های ادبی و فرهنگی مربی با استفاده از فرهنگ و فن بیان ادبی برنامه‌ها را به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در کانون پرورش فکری شهر گرماب کلاس‌های هنری نقاشی و سفالگری برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود، گفت: در صورت علاقه کودکان و نوجوانان کلاس‌های خوشنویسی نیز تشکیل می‌شود.

حسینی به هزینه کلاس‌های کانون اشاره کرد و گفت: در صورت برگزاری کلاس‌های ویژه برای دانش‌آموزان هزینه این کلاس‌ها بالاتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در کانون برای آمادگی کودکان و نوجوانان برای مسابقات شهرستانی به صورت پیشرفته‌ای کار می‌شود، افزود: در صورت قبولی در این مسابقات، دانش‌آموزان به مسابقات استانی اعزام می‌شوند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرماب با اشاره به اینکه در برنامه‌های فرهنگی دانش‌آموزان با قصه‌گویی، کاردستی کودک و نوجوان، نمایش فیلم کودک و نقد فیلم آشنا می‌شوند، تصریح کرد: همچنین در برنامه‌های نمایش خلاق، کودکان و نوجوانان با فعالیت‌های افزایش خلاقیت آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه در مناسبت‌های مختلف مربیان فضای مناسبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایجاد می‌کنند، گفت: در مناسبت‌های مختلف از والدین دانش‌آموزان نیز برای حضور در برنامه‌ها دعوت می‌شود.

حسینی با بیان اینکه در فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان ظرفیت کلاس‌های کانون افزایش یافته است، اظهار داشت: بیشتر استقبال کودکان و نوجوانان از کلاس‌های قصه‌گویی، کاردستی، نمایش خلاق، نقاشی و سفال‌گری است.

وی به افزایش و علاقه خاص دانش‌آموزان از بازی‌های کامپیوتری اشاره کرد و افزود: در کانون به والدین کودکان و نوجوانان کتاب بازی‌های محلی ایران معرفی شده است تا دانش‌آموزان به بازی‌های سنتی علاقه‌مند شوند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر گرماب عنوان کرد: با روی آوردن به سمت بازی‌های محلی و سنتی کودکان از فعالیت در دنیای مجازی دور می‌شوند.

انتهای پیام/73008/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول