اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی خبر داد

فعالیت 2 هزار پایگاه ورزشی برای دانش‌آموزان خراسان‌رضوی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: 2 هزار پایگاه ورزشی، هنری و فرهنگی در خراسان‌رضوی برای دانش‌آموزان از پنج تیر ماه تا پایان مرداد ماه فعالیت می‌کنند.

فعالیت 2 هزار پایگاه ورزشی برای دانش‌آموزان خراسان‌رضوی

محمدتقی فخریان در حاشیه افتتاحیه سی و یکمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان دختر خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار کرد: 2 هزار پایگاه ورزشی، هنری و فرهنگی در خراسان‌رضوی برای دانش‌آموزان از پنج تیر ماه تا پایان مرداد ماه فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: این اردوها توسط اداره‌کل آموزش و پرورش با همکاری بسیج دانش‌‌آموزی، بسیج سازندگی و اداره‌‌کل نوسازی مدارس خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی با اشاره به برنامه‌های تابستانی آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: تمامی کانون‌های فرهنگی و تربیتی، اردوگاه‌ها و 880 مدرسه تخصصی قرآن کریم در استان برای ایام تابستان بسیج شده‌اند.

فخریان گفت: پیشاپیش برای حضور 5 هزار دانش‌آموز در کلاس‌های مهارت‌‌آموزی و جبرانی آموزش و پرورش اقدامات لازم انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: آماده‌سازی دانش‌آموزان در رابطه با مسابقات ورزشی، المپیادهای علمی و آموزش کشور از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش استان است.

فخریان از رقابت 3 هزار و 100 دختر و پسر دانش‌آموز استان در رشته‌های ورزشی از 28 خرداد تا 10 تیر ماه خبر داد و یادآور شد: منتخبان این مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی کشور در شهریور ماه امسال در مجتمع اردویی کشوری شهید رجایی نیشابور خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی است.

وی تاکید کرد: چهار اردوگاه استان با حضور دانش‌آموزان سراسر کشور ظرفیتشان تکمیل شده است.

فخریان از برگزاری طرح اردوی ولایت ویژه دانش‌‌آموزان بسیجی با استعداد از 28 خرداد تا 10 تیر ماه نیز خبر داد.

انتهای پیام/70002/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول