اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:

هنر حلقه‌های صالحین جذب دانش‌آموزان است

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی هنر حلقه‌های صالحین را جذب دانش آموزان دانست و افزود: باید رابطه شکلی بین بسیج دانش‌آموزی به رابطه معنوی تبدیل شود.

هنر حلقه‌های صالحین جذب دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار یعقوب‌علی نظری ظهر امروز در جمع فرماندهان بسیج و اعضای شورای دانش آموزی، اظهار کرد: مبنای طرح‌های صالحین نباید پول و امکانات باشد.

وی با بیان اینکه اگر مبنای طرح‌های صالحین پول و امکانات شد، خطا کرده‌ایم، ادامه داد: حلقه‌های صالحین باید از این مراحل عبور کنند.

رابطه شکلی در حلقه‌های صالحین تبدیل به رابطه معنوی شود

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی هنر حلقه‌های صالحین را جذب دانش‌آموزان دانست و افزود: باید رابطه شکلی بین بسیج دانش‌آموزی به رابطه معنوی تبدیل شود.

نظری گفت: در صورتی که رابطه شکلی بین دانش‌آموزان در حلقه‌های صالحین با سرگروه‌های آن به رابطه معنوی تبدیل شود، سپاه و بسیج به هدف اصلی خود یعنی آدم‌سازی برای نظام رسیده است.

وی با بیان اینکه سرگروه‌های حلقه‌های صالحین باید الگوی درستی برای دانش‌آموزان باشند، اضافه کرد: برای این کار سرگروه‌ها باید با دانش‌آموزان بسیجی متناسب باشند.

هدف تشکیل حلقه‌های دانش‌آموزی تربیت است

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی هدف از تشکیل حلقه‌های دانش‌آموزی را تربیت دانست و گفت: اما هدف حلقه‌های صالحین در محله‌ها بصیرت‌افزایی است.

نظری با بیان اینکه باید تنها از ظرفیت مدرسه استفاده کنیم نه در غالب ضوابط آموزش و پرورش، ادامه داد: مدرسه یک امکان برای بسج است که باید از آن استفاده کرد.

وی افزود: تربیت دانش‌آموزان در داخل مدرسه محقق نمی‌شود بلکه باید در خارج از مدرسه و در حلقه‌های صالحین انجام شود.

استفاده از ظرفیت مدارس در تشکیل حلقه‌های صالحین

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ارتباط معلم با دانش‌آموزان در بیرون از مدرسه اثر تربیتی دارد، اضافه کرد: اما این ارتباط در مدرسه اثر آموزشی دارد که باید به آن توجه کرد.

نظری گفت: بسیجیان باید با استفاده از ظرفیت مدارس حلقه‌های صالحین را تشکیل و آن را سامان دهند.

وی تصریح کرد: برای برقرار کردن ارتباط معنوی بین دانش‌آموزان که هدف اصلی بسیج و سپاه است باید سرگروه‌های حلقه‌های صالحین الگوی صحیحی برای دانش‌آموزان باشند.

سرگروه‌های حلقه‌های صالحین باید دغدغه معنوی داشته باشند

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئولان بسیجی نباید آلوده به مسائل مادی شود، اذعان داشت: سرگروه‌های حلقه‌های صالحین باید دغدغه معنوی داشته باشند.

نظری خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش هم اگر ببیند حلقه‌های صالحین دانش‌آموزان را خوب پرورش می‌دهد باید نمره پرورشی را به آنها بدهد.

انتهای پیام/69013/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول