اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

شرکت 60 دانش‌آموز مددجوی چرام در کلاس آموزش شیوه‌های موفقیت در کنکور

رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام گفت: 60 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در کلاس آموزش شیوه‌های موفقیت در کنکور شرکت کردند.

شرکت 60 دانش‌آموز مددجوی چرام در کلاس آموزش شیوه‌های موفقیت در کنکور

علی‌حسن مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از برگزاری کلاس آموزش شیوه‌های موفقیت در کنکور با شرکت 60 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام اظهار کرد: کمیته امداد در راستای ارائه خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان تحت حمایت در طول سال، کلاس‌های آموزشی مختلفی جهت موفقیت تحصیلی آنها برگزار می‌کند. در همین راستا 60 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت مقطع متوسطه شهرستان چرام در مرحله دوم برنامه همایش راهیابی به دانشگاه‌ها و شیوه موفقیت در کنکور شرکت کردند.

مظاهری گفت: این کلاس آموزشی در راستای فعالیت‌های فرهنگی این نهاد و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت در مجتمع آموزشی امام خمینی (ره) و دبیرستان صدیقه کبری (س) این شهرستان با حضور 60 نفر از دانش‌آموزان پسر و دختر در دو کلاس مجزا برگزار شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام گفت: در این کلاس‌ها که مدت دو روز به طول انجامید، مربیان و مشاوران مجرب راه‌های موفقیت در کنکور، برنامه‌ریزی تحصیلی، مدیریت زمان، روش‌های صحیح مطالعه و یادگیری و همچنین چگونگی مقابله با استرس و اضطراب را برای دانش‌آموزان تحت حمایت که در آزمون کنکور شرکت می‌کنند، بیان کرد.

وی افزود: در این کلاس‌ها همچنین مطالبی در خصوص آشنایی دانش‌آموزان با رشته‌های مورد تأیید کمیته امداد نیز توضیحاتی داده شد.

مظاهری دانش‌آموزان را به تلاش جهت رسیدن به موفقیت و استفاده از فرصت‌ها و شرایط دعوت کرد و همچنین در زمینه پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در زمینه بهره‌گیری از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، کاریابی و در نهایت اشتغال و استفاده از تسهیلات خودکفایی مطالبی را بیان کرد.

انتهای پیام/82002/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول