اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه آمل:

دانش‌آموزان همیار فرهنگ امر به معروف شوند

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه شهرستان آمل گفت: در زمان آغاز مدارس می‌توان از دانش‌آموزان به عنوان همیاران ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بهره گرفت.

دانش‌آموزان همیار فرهنگ امر به معروف شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام حسین محمدیان صبح امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در زمینه احیای فرهنگی دینی موثر خواهد بود، اظهار داشت: تقدیر از فعالان عفاف و حجاب و برترین دستگاه‌ها در این زمینه موثر است.

وی با اشاره به اینکه در زمان آغاز مدارس می‌توان از دانش‌آموزان به عنوان همیاران ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بهره گرفت، افزود: تقدیر از فعالان نماز در دستگاه‌ها نیز می‌تواند یکی از این امور فرهنگی باشد که در گسترش فرهنگ نماز موثر قرار بگیرد.

محمدیان با بیان اینکه خبرنگاران زن شهرستان آمل همواره با حجاب کامل در امور اجتماعی مشارکت می‌کنند، تاکید کرد: این افراد به عنوان قشری که با حجاب کامل در جامعه حضور دارند می‌توانند مروج خوبی در این زمینه باشند و باید مورد تقدیر قرار بگیرند.

وی با تاکید بر همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر با رسانه‌ها برای گسترش این فرهنگ یادآور شد: باید در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.

شهردار آمل نیز در سخنانی با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرداری آمل و سازمان‌های وابسته در حال راه‌اندازی است، اظهار داشت: این ستاد با مرکزیت شهرداری به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

احمد امیرسلیمانی با تاکید بر اینکه گزارش پیشرفت و عملکرد این طرح را به ستاد ارائه می‌دهیم، افزود: این طرح می‌تواند در شهرداری و سازمان‌های وابسته موثر واقع شود.

انتهای‌ پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول