اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره استعدادهای درخشان فارس خبر داد

راه‌یابی 10 دانش‌آموز فارسی به المپیادهای علمی کشور

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان فارس گفت: با اعلام نتایج مرحله دوم المپیادهای علمی کشور، 10 دانش‌آموز استان فارس به مرحله نهایی این المپیادها راه یافتند.

راه‌یابی 10 دانش‌آموز فارسی به المپیادهای علمی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، مصطفی قاسمی با اعلام این خبر افزود: در کل کشور 327 نفر به دوره ویژه تابستانی المپیادهای علمی کشور که از اول تیر ماه امسال در تهران برگزار می‌شود راه یافته‌اند که از این تعداد 10 نفر دانش‌آموزان استان فارس هستند.

وی افزود: پذیرفته‌شدگان این آزمون باید روز جمعه 31 خرداد ماه با در دست داشتن مدارک لازم به همراه یکی از اولیای خود برای ثبت‌نام به نشانی تهران بلوار آفریقا (جردن) نبش خیابان سایه مدرسه راهیان حضرت زهرا (س) مراجعه کنند.

قاسمی بیان کرد: چنانچه دانش‌آموزان به نتیجه اعلامی خود اعتراض داشته و خواستار رسیدگی مجدد هستند می‌توانند به یک‌سوم سئوالات تشریحی المپیاد مربوطه با توجه به کارنامه اخذ شده درخواست رسیدگی مجدد (مطابق فرم رسیدگی مجدد بر روی سایت) بدهند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان همچنین می‌توانند برای اعتراض از طریق مراجعه به سایت www.ysc.ac.ir و تکمیل فرم درخواست بررسی مجدد و ارسال آن از طریق این سایت و یا تکمیل فرم درخواست رسیدگی مجدد و ارسال آن از طریق نمابر به شماره 22019970-021 اقدام کنند.

به گزارش فارس، آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی کشور در اردیبهشت ماه سال‌جاری همزمان با سراسر کشور در فارس برگزار شد.

انتهای پیام/2448/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول