اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

اجرای طرح نشاط معنوی برای بیش از 2500 دانش‌آموز زنجانی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح نشاط معنوی برای بیش از 2 هزار و 500 دانش‌آموز زنجانی خبر داد.

اجرای طرح نشاط معنوی برای بیش از 2500 دانش‌آموز زنجانی

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به منظور ارتقای سطح بصیرت و آگاهی دانش‌آموزان اقدام به اجرای طرح نشاط معنوی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه از ظرفیت مطلوبی برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی برخوردارند، اضافه کرد: باید با اجرای مستمر برنامه‌های فرهنگی از ظرفیت بقاع در جذب نوجوانان استفاده کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه باید با اجرای برنامه‌های مختلف در تبدیل بقاع به قطب فرهنگی استفاده کرد، افزود: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری تبدیل بقاع به قطب فرهنگی است.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سالانه بیش از 50 برنامه فرهنگی در بقاع متبرکه استان اجرایی می‌شود، اضافه کرد: با بررسی‌های به عمل آمده اجرای این برنامه‌ها تاثیر بسزایی در جذب جوانان به بقاع و حضور بیش از پیش آنها در این مکان‌ها داشته است.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه اجرای طرح نشاط معنوی نیز از برنامه‌های فرهنگی اداره کل اوقاف در طول سال است، افزود: در قالب اجرای این برنامه کتابی در قالب نردبان‌ها و پرتگاه‌های زندگی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال طرح نشاط معنوی برای بیش از 2 هزار و 500 دانش‌آموز اجرایی می‌شود، اضافه کرد: با تجربه‌ای که از سال گذشته موجود است، این طرح تاثیر بسزایی در ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان و علاقه‌مندی بیشتر آنها برای حضور در بقاع متبرکه داشته است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه به اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای طرح نشاط معنوی نیز اشاره کرد و گفت: با برآورد صورت گرفته هزینه حضور هر دانش‌آموز در این طرح بیش از 350 هزار ریال است.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان اداره کل اوقاف در نظر دارند با اجرای این طرح در زمینه بصیرت افزایی و همچنین تعمیق باورهای دینی دانش‌آموزان اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/73005/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول