اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین پیش‌بینی کرد

ثبت‌نام 40 هزار دانش‌آموز قزوینی در پایگاه‌های تابستانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی استان قزوین 40 هزار دانش‌آموز قزوینی را ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام 40 هزار دانش‌آموز قزوینی در پایگاه‌های تابستانی

جعفر حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: امسال اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین ظرفیت ثبت‌نام 18 درصد از جمعیت دانش‌آموزان این استان را در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی را دارد.

وی با بیان اینکه اداره‌کل آموزش و پرورش طبق برنامه پنجم هر ساله درصدی از دانش‌آموزان قزوینی را زیرپوشش ثبت‌نام پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی قرار می‌دهد، اذعان داشت: امسال 18 درصد از آنان می‌توانند با ثبت‌نام کردن، از آموزش‌های این پایگاه برخوردار شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اینکه امسال پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی این استان ظرفیت ثبت‌نام 35 هزار دانش‌آموز قزوینی را دارد، ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود این آمار به 40 هزار نفر افزایش یابد.

حبیبی با اشاره به اینکه در تابستان سال گذشته اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برنامه‌ریزی کرده بود تا 16 درصد از دانش‌آموزان این استان را زیر پوشش ثبت‌نام پایگاه‌های اوقات فراغت تابستان قرار دهد، یادآور شد: بیش از 16 درصد از آنان در این پایگاه‌ها ثبت‌‌نام شدند.

وی با بیان اینکه امسال نیز اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برنامه‌ریزی کرده تا 18 درصد از دانش‌آموزان این استان را زیر پوشش آموزش‌های پایگاه‌های اوقات فراغت تابستان قرار دهد، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود بیش از 18 درصد از آنان در این پایگاه‌ها ثبت‌نام شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه امسال پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با شعار «هر دانش‌آموز، یک مهارت» برپا شده است، ابراز داشت: این پایگاه‌ها این شعار را در رأس برنامه‌های آموزشی خود قرار می‌دهند.

حبیبی اضافه کرد: با تحقق این شعار در پایگاه‌ها می‌توان هر یک از دانش‌آموزان را به انجام یک مهارت توانمند کرد تا آنان بتوانند در زندگی از این مهارت برای فعالیت علمی، هنری و شغلی خود استفاده کنند.

این مسئول با بیان اینکه خانواده‌ها نقش بسزایی در مدیریت اوقات فراغت دانش‌آموزان دارند، بیان کرد: والدین فرزندانشان را در استفاده از برنامه‌های مختلف در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی راهنمایی کنند تا اوقات فراغت آنان به نحو مطلوبی غنی‌سازی شود.

انتهای پیام/77009/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول