اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

سرپرست حوزه دانش‌آموزی شهید فهمیده بیرجند خبر داد

ثبت‌نام 350 دانش‌آموز بیرجندی در طرح هجرت

سرپرست حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده بیرجند گفت: تاکنون 350 دانش‌آموز برای دوره‌های طرح هجرت در بیرجند ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 350 دانش‌آموز بیرجندی در طرح هجرت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خدادادی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی اوقات فراغت شهرستان بیرجند با اشاره به برنامه‌های تابستانی بسیج اظهار داشت: برنامه‌های بسیج ناحیه بیرجند برای دانش‌آموزان شامل برگزاری طرح هجرت و کلاس‌های اوقات فراغت است.

وی ادامه داد: در سال‌‌های گذشته این کلاس‌ها در زمینه‌های علمی و قرآنی برگزار شده است.

طرح هجرت برنامه‌ای مشترک است

سرپرست حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده بیرجند با بیان اینکه طرح هجرت برنامه مشترکی است، یادآور شد: بر اساس این طرح وظایف برای ادارات مشخص شده است.

خدادادی با اشاره به وظیفه بسیج در طرح هجرت متذکر شد: این سازمان وظیفه ثبت‌نام، پذیرایی، سازماندهی و ایاب و ذهاب را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون 350 دانش‌آموز برای طرح هجرت ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: این تعداد دانش‌آموز به میزان 6 هزار نفر روز آماده کار هستند.

برگزاری دوره‌های ورزشی در کانون جوانان بسیج بیرجند

سرپرست حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده بیرجند با بیان اینکه ماه مبارک رمضان در پیش است، اضافه کرد: امید است این طرح به زودی آغاز شود.

خدادادی با بیان اینکه ثبت‌نام برای کلاس‌های قرآنی آغاز شده، اذعان داشت: در کانون جوانان بسیج نیز دوره‌های ورزشی مانند فوتسال و والیبال برگزار می‌شود.

آموزش 5 هزار امدادگر

مسئول امور جوانان جمعیت هلال‌احمر بیرجند نیز در این ستاد گفت: جمعیت هلال‌احمر در ایام تابستان و در طول سال اقدام به برگزاری دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه می‌کند.

اکبری بیان اینکه برای داوطلبان این دوره‌ها گواهی آموزشی صادر می‌شود، ادامه داد: آنها می‌توانند در صورت تمایل برای دوره‌های بالاتر ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به آموزش‌های امداد در این شهرستان تصریح کرد: در سال گذشته پنج هزار نفر آموزش‌های امدادی و دوره‌های تخصصی را فراگرفته‌اند.

آغاز ثبت‌نام دوره‌های امداد

مسئول امور جوانان جمعیت هلال‌احمر بیرجند از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی امداد در سال جاری خبر داد و افزود: کلاس‌های آموزشی این دوره‌ها در هلال‌احمر بیرجند برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه آموزش دوره‌های امداد برای دستگاه‌ها و ادارات نیز پیش‌بینی شده، خاطر نشان کرد: سازمان‌ها می‌توانند با درخواست کتبی برای برگزاری این کلاس‌ها در مکان مورد نظر خود اقدام کنند.

انتهای پیام/69010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول