اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

6500 دانش‌آموز بوشهری به اردوهای تفریحی می‌روند

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در صورت تامین اعتبار امسال 6 هزار و 529 دانش‌آموز به اردوهای فرهنگی، تفریحی، سیاحتی و زیارتی اعزام می‌شوند.

6500 دانش‌آموز بوشهری به اردوهای تفریحی می‌روند

علی موحدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس نیز از دیگر اردوهای اداره کل آموزش و پرورش استان است که با عنوان رهروان نبوی، زائران رضوی برگزار می‌شود.

به گفته وی، اردوهای بنیاد علوی از بهترین اردوهای آموزش و پرورش بوده که در آن بهترین برنامه‌های علمی، فرهنگی، زیارتی و سیاحتی ویژه دانش آموزان طراحی شده است.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: البته در این اردو دانش‌آموزانی که تاکنون به مشهد مقدس سفر نکرده‌اند، اعزام می‌شوند.

موحدی پیش بینی کرد: در صورت رفع مشکلات مالی فعالیت‌های تابستانی آموزش و پرورش در سال جاری حداقل 200 نفر به مشهد اعزام شوند، این در حالی است که در تابستان پارسال 150 نفر به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در زمان اجرای کلاس‌های تابستانی نیز امکان استفاده از ظرفیت اردوگاه فرهنگی تربیتی غدیر استان بوشهر در شهر کازرون نیز وجود دارد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی در شهر کازرون می‌توان در قالب اردوهای دو روزه و اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی و تربیتی دانش آموزان را اعزام کرد.

موحدی همچنین درباره طرح هجرت نیز اظهار داشت: این طرح با حضور مستقیم دانش‌آموزان، همکاری بخشی از جامعه فرهنگی و با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع)، سازمان بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزان و اداره توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: برای اجرای این طرح امسال 3 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، این در حالی است که بابت انجام طرح هجرت پارسال نیز هنوز 2 میلیارد ریال بدهکار هستیم.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش بوشهر ادامه داد: استانداری بوشهر برای کمک به آموزش و پرورش در زمینه تامین اعتبار طرح هجرت قول داده است.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول