اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

معلمان و دانش‌آموزان پیشتاز در عرصه خلق حماسه سیاسی هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: معلمان و دانش‌آموزان دوشادوش هم در خلق حماسه سیاسی نقش پیشتاز و مرجعیت دارند.

معلمان و دانش‌آموزان پیشتاز در عرصه خلق حماسه سیاسی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در نشست بصیرتی فرهنگیان که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات و حضور پرشور مردم فرهنگیان و دانش‌آموزان و همچنین اولیای نسل آینده با مجهز شدن به عناصر بصیرت و تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری 24 خرداد حماسه جاودانه‌ای را خلق می‌کنند که در آن راز ماندگاری و وفاداری به انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن ظهور و بروز پیدا می‌کند.

وی با یادآوری اینکه فردا جشن رأی اولی‌ها در اردبیل برگزار شده و دانش‌آموزانی که به سن تکلیف سیاسی می‌رسند آماده حضور در این صحنه حساس و سرنوشت‌ساز می‌باشند، تصریح کرد: انتخابات در کشور ما مظهری از شکوه جمهوریت و عزت اسلامیت است.

محمودزاده در ادامه خاطر نشان کرد: در حالی که بدخواهان نظام با شیوه‌ها و حربه‌های مختلف سعی می‌کنند ملت ایران را مأیوس و ناامید کنند، آنچه که در رستن از این دام شیاطین پلید مهم و اساسی به نظر می‌رسد درک موقعیت و همچنین توجه به معیارهای صحیح در انتخاب کاندیدای اصلح است تا کشورمان را در گذر از عقبه‌ها و برهه‌های سخت بتواند به ساحل امن و آرام برساند.

این مسئول اضافه کرد: 24 خرداد سرآغاز جدیدی در ناکامی‌های دشمنان و افول اندیشه غرب می‌باشد که بیش از سه دهه است که قصد شکستن تمدن بزرگ ایرانی، اسلامی را دارند اما در این مسیر ناکام مانده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: ما زمانی می‌توانیم صاحب بصیرت و آگاهی شویم که هدایتگر و راهنمای مشوق و مدبر داشته باشیم که امروز به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران به زعامت مقام معظم رهبری در مسیری قرار گرفته است که عزت و سرفرازی اصل و اساس و پایگاه مهم به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان یادآور شد: یکی از بسترهای نمایش قدرت و عظمت روحی و روانی این ملت حضور در پای صندوق‌های رأی است که از اولین ساعات 24 خرداد این حضور متبلور و متجلی می‌شود.

محمودزاده از مشارکت ده‌ها معلم و فرهنگی فرهیخته در برگزاری سالم و آبرومند انتخابات خبر داد و گفت: در همه میدان‌ها برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران فرهنگیان و دانش‌آموزان با توانی مضاعف حاضر شده و اجازه نمی‌دهند کوچک‌ترین خدشه‌ای به ابهت و عظمت نظام اسلامی وارد شود.

انتهای پیام/62004/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول