اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال 91 تاکنون محقق شد

پرداخت بیش از 18 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان کمیته امداد بویراحمد

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد گفت: از ابتدای سال 91 تاکنون بیش از 18 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 18 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان کمیته امداد بویراحمد

زریر انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از پرداخت بیش از 18 میلیون ریال تسهیلات آموزشی و کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد و گفت: این نهاد حمایتی به منظور رفاه حال مددجویان تحت حمایت خدمات مناسب و درخور شان مددجویان ارائه می‌کند.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد گفت: این نهاد حمایتی در سرفصل‌های کاری خود برای پیشبرد اهداف و آرمان‌ها تلاش کرده و تاکنون خدمات ارزشمندی به جامعه هدف ارائه کرده است.

وی اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد از ابتدای سال گذشته تاکنون مبلغ 18 میلیون و 455 هزار ریال به دانش‌آموزان کمیته امداد تسهیلات آموزشی پرداخت شده است.

ارائه خدمت به 2145 دانش‌آموز بویراحمدی کمیته امداد

این مسئول به خدمات ارائه شده به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد اشاره و تصریح کرد: این خدمات در قالب پرداخت هزینه خوابگاه، لوازم درسی، پوشاک و ایاب و ذهاب به 2 هزار و 145 دانش‌آموز در این شهرستان اهداء شده است.

انصاری تأکید کرد: ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان از محورهای اساسی فعالیت‌های کمیته امداد بوده که از مهمترین اقدامات در این زمینه فراهم آوردن تسهیلات و امکانات لازم‌ برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان‌، دانشجویان و طلاب مورد حمایت می‌باشد.

انتهای پیام/82001/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول