اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیرجند:

هر دانش‌آموز باید یک مهارت را تا پایان دوره متوسطه یاد بگیرد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند گفت: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هر دانش‌آموز باید حداقل یک مهارت را تا پایان دوره متوسطه یاد بگیرد.

هر دانش‌آموز باید یک مهارت را تا پایان دوره متوسطه یاد بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدزمان ابطحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیرجند با اشاره اوقات فراغت تابستان نوجوانان اظهار داشت: اوقات فراغت می‌تواند منبع خوبی برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌داران باشد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌داران می‌توانند به مردم خدمت بدهند و سود مطلوبی دریافت کنند، ادامه داد: ایجاد برنامه‌های اوقات فراغت برای جوانان توسط سرمایه‌داران نیز می‌تواند سبب سود دو جانبه برای آنها شود.

رسانه‌ها در پر کردن اوقات فراغت مهم هستند

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند با اشاره به نقش رسانه در پر کردن اوقات فراغت ابراز داشت: رسانه‌های گروهی می‌توانند به عنوان نیروی پیونددهنده بین دولت، سرمایه‌گذار و جوان باشند.

ابطحی با بیان اینکه رسانه‌های گروهی می‌توانند خلأ ارتباطی بین دولت، سرمایه‌گذار و جوان را پر کنند، تصریح کرد: وقتی این اقشار به عنوان اقشاری که اوقات فراغت بیشتری دارند جایگاه خود را بشناسند برای جامعه و در نهایت کشور مفید است.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: بر اساس این سند دانش‌آموزان تا پایان دوره متوسطه باید حداقل یک مهارت را یاد بگیرند.

هر دانش‌آموز یک مهارت

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند با اشاره به شعار امسال اوقات فراغت دانش‌آموزان مبنی بر اینکه هر دانش‌آموز یک مهارت، متذکر شد: این شعار تمرینی است برای دانش‌آموزان تا مهارت‌های لازم را برای آینده کسب کنند.

ابطحی با بیان اینکه در این طرح مهارت‌آموزی دانش‌آموزان بر اساس منطقه، اقلیم و جنسیت انجام شده، اضافه کرد: در طول تابستان دانش‌آموزان یک مهارت کاربردی را متناسب با بازار کار می‌آموزند.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش استان‌ها با اتحادیه‌های اصناف تفاهمنامه امضا می‌کنند تا از مهارت‌های دانش‌آموزان در چرخه فعالیت‌های صنفی استفاده شود.

جوانان را باید درست هدایت کرد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند اظهار امیدواری کرد: در صورتی که این برنامه‌ها برای دانشجویان نیز انجام شود می‌تواند بسیار مفید و مؤثر باشد.

این مسئول با بیان اینکه برای پر کردن اوقات فراغت باید تمامی مسئولان همکاری کنند، اذعان داشت: امید است با تلاش مسئولان بخشی از اوقات فراغت جوانان به بهترین شکل پر شود.

وی خاطر نشان کرد: جوانان ایران جوانانی سالم و پاک هستند که باید آنها را در مسیر درست هدایت کرد.

انتهای پیام/69010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول