اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل:

رئیس جمهور آینده باید حماسه سیاسی ملت را با تدبیر اقتصادی تکمیل کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: رئیس جمهور مقتدری که با پشتوانه بالای مردم انتخاب می‌شود، به دنبال خلق حماسه سیاسی ملت باید با تدبیر و احیای ظرفیت‌های اقتصادی کشور را به نقطه امن برساند.

رئیس جمهور آینده باید حماسه سیاسی ملت را با تدبیر اقتصادی تکمیل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: رکن اول در انتخابات و خلق حماسه سیاسی حضور گسترده ملت در پای صندوق‌های رای و لبیک به ندای رهبری فرزانه انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: نقطه قوت و قدرت جمهوری اسلامی ایران پشتوانه رای مردمی بوده و در سایه همین پشتوانه است که دشمن در کید و توطئه خود ناکام می‌ماند.

وی به آغاز جنگ روانی دشمن از ماه‌ها پیش در شکستن اراده ملت برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و یادآور شد: دشمن با هدف قرار دادن معیشت مردم، سعی وافری را به کار بسته است تا حضور ملت و شرکت آنها در انتخابات را کم‌رنگ و بی‌رونق جلوه دهد، در حالی که خلق حماسه سیاسی به ثبات نظام بیش از پیش کمک خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمن تلاش می‌کند با کم‌رنگ جلوه دادن مشارکت مردم در انتخابات از راه‌های مختلف عزت و عظمت این نظام را دچار خدشه کند، در حالی که حضور پر شور در انتخابات راهبرد اساسی و رکن حقیقی در انتخاباتی مطلوب و مردمی است.

کاملی‌فر بحث دوم را انتخاب اصلح برشمرد و بیان داشت: همانطور که شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و دینی است، انتخاب فرد اصلح، شایسته و ولایت‌مدار نیز در شرایط حساس کنونی یک تکلیف حقیقی به شمار می‌رود.

این مسئول ادامه داد: ملت باید برای نشان دادن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود به رئیس جمهوری رای دهند که این خیل سیل‌آسای مردم را به رفع مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی و ثبات امنیت روانی رهنمون ساخته و با مدیریت عادی کشور را از عقبه‌های مختلف به سلامت عبور دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در پایان سخنان خود تاکید کرد: خلق حماسه سیاسی بزرگترین محک و معیار برای دوستداران و دشمنان نظام خواهد بود که قدرت واقعی ملت ایران را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهند.

انتهای پیام/62004/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول