اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نهاد رهبری در دانشگاه پزشکی کرمان:

رئیس جمهور آینده باید متعهد و متخصص باشد

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: داشتن تعهد و تخصص، آگاهی به امور سیاسی، اقتصادی و آشنایی به مسائل روز از ویژگی‌های یک فرد اصلح است که مردم دوست دارند، رئیس جمهور آینده این‌گونه باشد.

رئیس جمهور آینده باید متعهد و متخصص باشد

حجت‌الاسلام محمدرضا پورحبیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان حضور و مشارکت در حماسه سیاسی را وظیفه امروز ملت ایران دانست و اظهار داشت: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت حضور مردم در انتخابات، حضور مردم و انتخاب اصلح بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات پرشور و گسترده خواسته امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات به معنی ناامید کردن دشمنان و عملی نشدن توطئه‌های آنان علیه جمهوری اسلامی است.

پورحبیبی انتخابات را تضمین کننده امنیت ملی دانست و ادامه داد: ملت ایران با حضور پررنگ و چشمگیر در این انتخابات ثابت می‌کنند که مسئولان را تنها نمی‌گذارند و در حد اعلا از آنان حمایت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در انتخابات باید ساز و کار قانونی ملاک باشد، اظهار داشت: در انتخابات و انتخاب فرد اصلح منافع حزبی و شخصی نباید جایگزین منافع ملی شود.

پورحبیبی گفت: کشور ما مدیون دلاوری و رشادت‌های مردانی مانند دلیران تنگستان است که اگر آنها نبودند استعمار، ایران را تسخیر می‌کرد و ما مستعمره آنها بودیم و همان اندازه در آن روز رشادت دلیران تنگستان مهم و حائز اهمیت بود، امروز حضور مردم به همان اندازه مهم و دارای اهمیت است.

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به حضور بی‌بدیل ملت ایران در صحنه‌های مختلف از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون گفت: مردم ایران در این سال‌ها ثابت کردند هر زمان دشمن قصد دخالت در کشور را داشت با انسجام کامل، پاسخی دندان‌شکن به آنها دادند.

وی همچنین خطاب به کاندیداها گفت: انتظار داریم هر کدام که به عنوان رئیس جمهور و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا انتخاب شدند، تمام تلاش خود را برای سربلند کردن این ملت قرار دهند.

پورحبیبی خاطر نشان کرد: داشتن تعهد و تخصص، آگاهی نسبت به امور سیاسی و اقتصادی، آشنایی به مسائل روز، داشتن حس نوعدوستی از ویژگی‌های یک فرد اصلح به شمار می‌رود که مردم دوست دارند، رئیس جمهور آینده اینگونه باشد.  

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول