اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی سپاه اردبیل:

‌رئیس جمهور آینده باید در عرصه بین‌المللی بحران‌زدا باشد

کارشناس مسائل سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ‌رئیس جمهوری می‌خواهیم که با کمترین تنش در عرصه سیاسی و بین‌المللی بحران‌زدا باشد نه بحران‌ساز.

‌رئیس جمهور آینده باید در عرصه بین‌المللی بحران‌زدا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین نوری ظهر امروز در همایش نهضت روشنگری بسیجیان با محوریت بصیرت در سالن شهید جاوید محسنی جهاد کشاورزی اردبیل اظهار داشت: از اول پیروزی انقلاب و از سال 59 کشورمان به بهانه‌های مختلف در تحریم و فشارهای اقتصادی بوده و امروز دشمن حلقه بهانه‌جویی خود را تنگ‌تر نیز کرده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به بهانه مسائل هسته‌ای، رعایت نشدن حقوق بشر و موضوع تروریست کشورمان را متهم کرده تا از این طریق بتواند با بهانه‌جویی تحریم‌ها را گسترش دهد.

کارشناس زبده مسائل سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: در عصر معاصر که به نام عصر امام خمینی (ره) از آن یاد شده و تعبیر می‌شود همه نگاه‌ها به حفظ حریت، آزادی و عظمت انقلاب است که به معنای واقعی مبنای حرکت کشورهای مظلوم و ستمدیده واقع شده است.

نوری با بیان اینکه امروز جریان مقاومت در تمام عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی باید ساری و جاری شود، گفت: با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری کشور همچنان رو به رشد و تعالی است و در این پیشرفت رئیس جمهور مکتبی و ولایی می‌‌تواند نقش بسزایی را ایفا کند.

این مسئول عنوان کرد: امروز با توجه به تاکید و توصیه‌های مقام معظم رهبری همه باید در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی احساس وظیفه و تکلیف کنند و با حضور تاثیر‌گذار خود در پای صندوق‌های رای به مشارکت بیشتر کمک کنند.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی و اقتصادی این مشارکت را دخالت دادن عموم مردم در سرنوشت خودشان توصیف کرد و ابراز داشت: ‌ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که با کمترین تنش در عرصه سیاسی و بین‌المللی بحران‌زدا باشد نه بحران‌ساز.

نوری افزود: بخش عظیمی از فشارها علیه جمهوری اسلامی ایران ناشی از سوء مدیریت‌ها در کشور است که این امر به صورت غیر‌مستقیم به تحریم‌ها کمک کرده و به آشفتگی وضعیت اقتصادی امروز منجر شده است.

وی تصریح کرد: در این عرصه حفظ روحیه جهادی و گفتمان مقاومت بسیار ضروری است و هرگز نباید این مولفه‌ها را نادیده گرفته و یا نسبت به آنها بی‌توجه باشیم.

این فعال سیاسی ادامه داد: علاوه بر عرصه اقتصادی که باید این روحیه تقویت شود در عرصه فرهنگی نیز باید هوشمندانه عمل کنیم و اجازه ندهیم کشور بیشتر از این در معرض آسیب و خطر قرار گیرد.

نوری گفت‌: همه مردم با بصیرت کامل در 24 خرداد پای صندوق‌های رای حاضر شده و با رای دادن به اصلح‌ترین افراد در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بار دیگر ترفندها و توطئه‌های ننگین استکبار جهانی را نقش بر آب خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود ابراز داشت: زمانی مصونیت کشور رنگ واقعیت به خود می‌گیرد که همه در صحنه باشیم و دست اجانب را از تمام حرکت‌های خبیثانه‌شان کوتاه کنیم.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول