اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رزن در مجلس مطرح کرد

24 خرداد روز تکرار تاریخ حماسه‌های ایرانی/رئیس جمهور آینده برای حل مشکلات جهادی کار کند

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران با حضور پرشور و حماسی خود در 24 خرداد بار دیگر تاریخ حماسه‌های ایرانی را تکرار کرده و بر آرمان‌های نظام صحه خواهند گذاشت.

24 خرداد روز تکرار تاریخ حماسه‌های ایرانی/رئیس جمهور آینده برای حل مشکلات جهادی کار کند

عطاءالله سلطانی‌صبور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به حضور حداکثری و مشارکت همگانی مردم در انتخابات 24 خرداد ماه اظهار کرد: مردم در هر عرصه‌ای برای پایداری نظام درایت، بصیرت و زمان‌شناسی خود را نشان دادند.

وی تصریح کرد: ملت ایران با حضور پرشور و حماسی خود در 24 خرداد ماه بار دیگر تاریخ حماسه‌های ایرانی را تکرار کرده و بر آرمان‌ها و ارزش‌های نظام صحه خواهند گذاشت.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با نگاهی به حماسه‌آفرینی مردم در ابعاد مختلف نظام یادآور شد: ما در روز جمعه بدون هیچ نگرانی، شور و نشاط بلوغ سیاسی مردم را به نظاره می‌نشینیم، هرچند دشمنان ایران از هم‌اکنون هراس خود از حماسه 24 خرداد ماه اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره حساسیت‌هایی نسبت به منافع ملی دارند، خاطرنشان کرد: مردم با وجود مشکلاتی که دارند در 24 خرداد ماه حضور پرشور و حماسه‌آفرینی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

سلطانی‌صبور یادآور شد: مردم ایران با وجود مشکلات موجود، تا پاسی از شب، با حساسیت پای سخنان کاندیداها نشستند و به دنبال انتخاب اصلح هستند.

وی در خصوص قدردانی رئیس جمهور آینده از حضور مردم و اعتماد به وی، اظهار کرد: اگر رؤسای جمهور قبلی خود را موظف به انجام وظیفه می‌دانستند، رئیس جمهور آینده باید بر خود واجب فوری بداند که شبانه‌روزش را یکی کند و با جمع کردن کارشناسان خبره، تلاش جهادی را برای رفع گرفتاری مردم به کار گیرد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش یادآور شد: مردم شهرستان رزن نیز مانند همه ملت ایران مشکل تورم و اشتغال دارند که رئیس جمهور آینده باید همه هم و غم خود را برای رفع بیکاری و تورم در کشور به کار گرفته و اهتمام ورزد.

انتهای پیام/89003/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول