اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

اولویت رئیس جمهور آینده توجه به ثبات اقتصادی باشد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت رئیس جمهور آینده توجه به ثبات اقتصادی باشد.

اولویت رئیس جمهور آینده توجه به ثبات اقتصادی باشد

بهروز نعمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، در خصوص ائتلاف 1+2 و عدم تمکین دو کاندیدای اصولگرای دیگر به این ائتلاف اظهار کرد: ما جلسات را با کاندیداهای ائتلاف 1+2 داشتیم اما تاکنون راضی نشده‌اند.

وی با بیان اینکه احتمال ادامه کاندیداتوری برای هر دو کاندیدا وجود دارد، بیان داشت: کاندیداها با گرفتن تصمیم نهایی خود مبنی بر ائتلاف باید هر چه زودتر اقدام می‌کردند که هنوز محقق نشده است.

*اولویت رئیس جمهور آینده توجه به ثبات اقتصادی باشد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش با اشاره به اولویت‌هایی که رئیس جمهور آینده باید به ان توجه کند، بیان داشت: یکی از اصلی‌ترین بحران‌های کشور بیکاری است و رئیس جمهور باید این مهم را به جد مد نظر قرار دهند.

وی رفع تورم نقطه‌ای و انتظاری که در کشور وجود دارد را یکی دیگر از مشکلات کنونی کشور عنوان کرد و گفت: این موضوع نیز باید توسط رئیس جمهور آینده کشور سریع و واضح حل شود.

نعمتی یکی از معضلات کشور را عدم ثبات قیمت در کالاهای مختلف دانست و افزود: چند نرخی بودن و گرانی‌های بازار از مسائلی است که مردم را آزار می‌دهد که رئیس جمهور باید فکری به این مورد کند.

وی با توجه به اینکه ثبات مدیریت معضل دیگر کشور است، اظهار کرد: امروز کشور ما از نظر مدیریتی آسیب دیده و باید رئیس جمهور آینده به گونه‌ای عمل کند که ثبات مدیرتی را به جامعه برگرداند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: رئیس جمهور باید از نیروهای خلاق کشور با هر تفکر و ایده‌ای برای رفع دغدغه‌های مردم استفاده کند و در مجموع رئیس جمهور باید برنامه محور باشد.

*تصمیمات جزیره‌ای به کشور آسیب می‌زند

وی اضافه کرد: اگر در برنامه‌محوری حتی برنامه ضعیفی داشته باشیم اما عمل کنیم بهتر از این خواهد بود که برنامه‌ای نداشته باشیم و هرازگاهی به صورت جزیره‌ای تصمیماتی بگیریم چون این تصمیمات جزیره‌ای به کشور آسیب می‌زند.

نعمتی با اشاره به اینکه در اسدآباد مهمترین مشکل بحث بیکاری جوانان است، اظهار کرد: با توجه به اینکه میانگین بیکاری اسدآباد از همه نقاط کشور بیشتر است، جوانان تحصیل‌کرده اسدآباد نیازمند حمایت دولت هستند.

وی در پایان سخنانش ابراز داشت: سال گذشته متأسفانه خبری از مراکز تولیدی صنعتی در کشور نبوده و باید به گونه‌ای عمل کنیم که بتوانیم مشکلات گذشته را نیز جبران کنیم.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول