اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

مردم‌داری و ولایت‌پذیری انتظار مردم از رئیس جمهور آینده

التزام و اعتقاد به ولایت فقیه، حامی و خدمتگزاری مستضعفان، عدم وابستگی به کانون‌های قدرت و فساد، ارتباط با مردم و آشنایی با درد و رنج آنها مهم‌ترین انتظاراتی است که مردم منوجان از رئیس جمهور آینده دارند.

مردم‌داری و ولایت‌پذیری انتظار مردم از رئیس جمهور آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حضور در پای صندوق‌های رأی سرنوشت‌های ملت را می‌سازد و طبیعی است که سرنوشت آنان بسته به آرای جمعی دارد که در نهایت چه کسی را انتخاب کنند.

از این رو یکایک مردم باید با تحقیق کامل به کسی رأی بدهند که در پایان راه چهار ساله از رأی خود پشیمان نشوند، زیرا دقت در انتخاب فرد اصلح می‌تواند موفقیت ملی را به همراه داشته باشد و بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات نیز مشکلات عدیده‌ای را در ابعاد داخلی و بین‌المللی به وجود می‌آورد.

بنابراین اکنون که در دهه چهارم انقلاب به سر می‌بریم، پیشرفت و عدالت به عنوان دو شاخص عمده آن شناخته می‌شوند و باید کسی را انتخاب کنیم که بر سرعت پیشرفت و عدالت در کشور بیفزاید.

یکی از راه‌هایی که می‌توان از طریق آن کاندیدای اصلح را شناخت توجه به بیانات مقام معظم رهبری و دقت در شرایطی است که ایشان برای کاندیدای اصلح برمی‌شمارند.

یکی از جلوه‌های مثبت حیات هر جامعه حضور مؤثر افراد هنگام تصمیم‌گیری و مشارکت‌های عمومی است که نقش عمده‌ای نیز در سرنوشت کشور دارد و بی‌شک مهم‌ترین جلوه این عرصه و نماد داخلی این، حضور انتخابات است.

هر انتخابات نیز متکی بر دو رکن اساسی و بعد اصلی بوده که یکی افرادی هستند که خود را برای این انتخابات کاندیدا کرده و دیگر مردمی هستند که بر اساس شناخت و درک از ویژگی‌های کاندیداها و نیازهایی که او می‌تواند، رفع کند در انتخابات حضور می‌یابند.

شهروندان منوجانی نیز بار دیگر مانند گذشته در صحنه انتخابات با مشارکت گسترده حضور می‌یابند، برای همین به سراغ آنان رفتیم تا از انتظارات خود از رئیس جمهور آینده و معیارهای انتخاب بگویند.

رئیس جمهور آینده همواره در خط ولایت فقیه باشد

مرتضی ذاکری یکی از شاغلان منوجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است تا به وسیله آن چشم دشمنان ملت کور شود، اظهار داشت: ما باید حضور فعالی در انتخابات داشته باشیم، همان گونه که مردم منوجان همیشه ثابت کردند که در عرصه‌های حماسی و مذهبی حضور پررنگ داشته‌اند.

وی افزود: از رئیس جمهور آینده انتظار می‌رود به آرای ملت احترام بگذارد و همواره امانتدار خوبی باشد تا مردم نیز به وی اعتماد کرده و همواره در همه صحنه‌ها حمایت کنند.

مصطفی کوه‌پیما نیز انتخابات را تجلی اراده ملی دانست و ابراز داشت: ایران همیشه در انتخابات و مراسم ملی و مذهبی پیروز میدان است و بارها ثابت کرده، هنگامی که در ذات انسان‌های فهیم و وطن‌پرست عشق به میهن موج می‌زند، تهاجم فرهنگی نیز کاری از پیش نمی‌برد.

وی ابراز داشت: ما همیشه ثابت کردیم که امام و شهدا را تنها نمی‌گذاریم و در میدان جنگ نرم نیز ثابت می‌کنیم که ما برنده میدان هستیم، بنابراین باید رئیس جمهور آینده نیز همواره در خط ولایت فقیه باشد و هرگز از آن حتی ذره‌ای زاویه نگیرد.

رئیس جمهور آینده باید مردم‌دار باشد

رضا دال مسئول بسیج هنرمندان منوجان اظهار داشت: کسی که کاندیدا می‌شود، باید مردم‌دار بوده از توده مردم باشد با درد و رنج مردم آشنا و ولایتمدار و قانون‌پذیر باشد و شجاعت در تصمیم‌گیری‌های مهم و کلان کشوری داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه رئیس جمهور باید انتقادپذیر باشد تا با تدبیر و درایت برنامه‌های خود را پیش ببرد، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نیز با توجه به اینکه سرنوشت خود را رقم می‌زنند، بسیار مهم و حیاتی است و همه باید به این تکلیف خود عمل کنند.

حسین اوژند رئیس هیئت فوتبال منوجان و دانشجوی کارشناسی ارشد اظهار داشت: ویژگی کاندیدای اصلح وفاداری به اسلام و جمهوری اسلامی، التزام و اعتقاد به ولایت فقیه، حامی و خدمتگزار مستضعفان و عدم وابستگی به کانون‌های قدرت و فساد، ارتباط با مردم و استفاده از نیروهای جوان در کنار افراد با تجربه است.

وی اذعان داشت: دقت در انتخاب شخص می‌تواند، موفقیت ملی را به همراه داشته باشد و بی‌تفاوتی نسبت به آن نیز مشکلات عدیده‌ای در ابعاد داخلی و بین‌المللی کشور به وجود می‌آورد.

اوژند سوابق کاری کاندیداها را یکی از شاخص‌های مهم ذکر و عنوان کرد: باید دید که تجربه کاری این افراد چه اندازه بوده و بازده کاری آنها چگونه است و تا چه حد دیدگاه‌های آنان به دیدگاه رهبری نزدیک است.

جعفر سراجی نیز از فرهنگیان منوجانی است که در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نخستین شاخص برای کاندیداهای اصلح اهتمام داشتن به ارزش‌های اسلامی و سپس ولایتمداری و شروط عمومی مانند صلاحیت انجام کار، تجربه، مدیریت و ... است.

وی خاطر نشان کرد: کاندیدای اصلح نباید در دام نقشه دشمنان بیفتد و تبعیت وی از قانون و ولایت فقیه تنها به صورت شعاری نباشد.

...............................

گزارش از عبدالله سراجی

..............................

انتهای پیام/80006/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول