اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آقا‌تهرانی در جمع مردم خراسان جنوبی:

رئیس جمهور آینده باید قدر نظام اسلامی را بداند

دبیر کل جبهه پایداری گفت: رئیس جمهور آینده باید قدر نظام اسلامی، خون شهدا، جانباز، ایثارگر و آزادگان را بداند.

رئیس جمهور آینده باید قدر نظام اسلامی را بداند

به گزارش خبرگزاری  فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام مرتضی آقا‌تهرانی امشب ‌در جمع حامیان سعید جلیلی در خراسان جنوبی اظهار کرد: ما باید برای عزت و عظمت اسلام رأی دهیم.

وی تصریح کرد: باید به کسی رأی بدهیم که مقاوم و پایدار باشد، از امام و شهدا دفاع کند، ارزش‌های انقلاب را بتواند احیا کند و زمینه‌های ظهور امام عصر(عج) را بتواند فراهم کند.

دبیر کل جبهه پایداری با اشاره به اینکه امام صادق(ع) بنیانگذار مذهب شیعه است، تصریح کرد: امام صادق(ع) رمز موفقیت‌های خود را چهار نکته عنوان کرده‌اند.

آقاتهرانی با بیان اینکه نخستین مطلبی که امام در ارتباط با موفقت خود بیان داشت این بود که،  "دانستم  کار من را کس دیگری نمی‌تواند انجام دهد" پس مجاهده کردم که به بهترین شکل کارم را انجام دهم، ادامه داد: تمام افراد همیشه موفق نمی‌شوند بلکه گاهی اوقات این توفیق پیش می‌آید پس باید قدر آن را بدانیم.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور، رهبر، معلم و حتی کسی که پشت فرمان ماشین می‌نشیند تنها یک نفر است پس باید نهایت دقت را در انتخاب شخص اصلح داشته باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در دنیا تنها جمعیتی که به عنوان انقلاب اسلامی وارد صحنه می‌شود جمعیت ایران اسلامی ما است.

آقا تهرانی با بیان اینکه رئیس جمهور باید قدر نظام اسلامی را بداند، افزود: رئیس جمهور باید قدر خون شهدا، جانباز، ایثارگر و آزاده را بداند و بتواند خانواده شهدا را درک کند.

وی ادامه داد: همه باید بایستیم، تمام نمایندگان مجلس باید مردانه بایستند و هر مسئولیتی که بر عهده آنها گذاشته شده است صادقانه انجام دهند.

دبیر کل جبهه پایداری با بیان اینکه سعید جلیلی برای تبلیغات انتخاباتی خود کم خرج کرده است، گفت: اما وی در دل مردم نفوذ پیدا کرده است.

آقا تهرانی به دومین راز موفقیت امام صادق(ع) مبنی بر اینکه " دانستم روزی من را کس دیگری نمی‌تواند بخورد" افزود: اگر روزی جلیلی این باشد که رئیس جمهور شود هیچ کس نمی‌تواند روزی وی را از او سلب کند.

وی اضافه کرد: باید به وظیفه خود عمل و به مردم راست بگوییم و کسی را تخریب نکنیم، پس اگر می‌خواهید جلیلی رأی بیاورد صداقت را رعایت کنید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح اشاره و تصریح کرد: رئیس جمهور باید پاک، قوی، ولایت‌مدار، مسلمان، اسلام‌دوست، اهل مشورت، کارآمد و خاکی باشد.

آقا تهرانی با اشاره به سومین راز موفقیت امام صادق(ع) مبنی بر اینکه " دانستم خداوند به من مطلع است و کارهایم را می‌بیند، پس حیا کردم" و اضافه کرد: هیچ عملی بر خداوند پوشیده نیست.

وی به نکته چهارم راز موفقیت امام صادق(ع) اشاره و اذعان داشت: دانست آخر کارم مرگ است، پس خودم را برای مرگ آماده کردم.

دبیر کل جبهه پایداری با بیان اینکه انتخابات می‌تواند عبادت و یا معصیت باشد، یادآور شد: نیت کار و انجام کار که حسن فعلی و فاعلی هستند، هر دو عبادت محسوب می‌شوند.

آقا تهرانی افزود: با اجتماع در 24 خرداد ماه مشت محکمی را به دهان آمریکا می‌زنیم و می‌گوییم بهترین را انتخاب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بهتر است مردم با وضو و غسل در صحنه انتخابات حضور داشته باشند، تصریح کرد: مردم  برای رضای خدا در انتخابات شرکت می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: ما باید برای عزت و عظمت اسلام رأی دهیم و همچنین به کسی رأی دهیم که مقاوم و پایدار باشد.

در حاشیه:

در این جلسه سعید جلیلی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به دلیل کمبود وقت نتوانست در این مراسم شرکت کند به صورت تلفنی به دلیل فراهم نشدن سفرش به این استان عذرخواهی کرد و گفت: امیدواریم در حماسه‌ای که در 24 خردادماه خلق خواهیم کرد، شاهد حضور حداکثری مردم خراسان جنوبی باشیم و بتوانیم حماسه اقتصادی را کلید بزنیم.

انتهای پیام/69017/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول