اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

تحقق مطالبات مورد نظر رهبر خواست مردم از رئیس جمهور آینده است

امام جمعه خوی تحقق مطالبات مورد نظر رهبری در خصوص رئیس جمهور آینده را خواست مردم ولایی ایران عنوان کرد.

تحقق مطالبات مورد نظر رهبر خواست مردم از رئیس جمهور آینده است

حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی شکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه معیارهای انتخاب اصلح پرداخت و اظهار داشت:  تمام کسانی که صلاحیت آن‌ها از سوی شورای نگهبان احراز شده است، هـمه واجدان شرایط احراز مسئولیت ریاست جمهوری هستند، لیکن لازم است مردم از میان آنها اصلح را انتخاب کنند.

امام جمعه خوی با برشمردن ویژگی‌های کاندیدای اصلح، اظهار داشت: لازم است با بررسی مواضع سیاسی کاندیدا در حوادث مهم گذشته انقلاب اسلامی، احراز و به دست آوردن اهداف اصلی وی از نامزدی، توجه به شیوه فعالیت‌های انتخاباتی وی، بررسی وضعیت مدافعان، طرفداران و حامیان او، به دست آوردن میزان احساس مسئولیت او در قبال جامعه و انقلاب اسلامی به این مهم دست یابیم.

شکوری با اشاره به مواضع و سخنرانی‌های متعدد مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: آن بزرگوار معیارهای مهمی را برای نامزد اصلح مطرح فرمودند که خواست مردم ولایی نیز تحقق مطالبات مورد نظر رهبری درخصوص رئیس جمهور آینده است.

وی افزود: اعتقاد داشتن به نظام جمهوری اسلامی، معتقد به مبانی دین اسلام و انقلاب اسلامی، معتقد به راه و خط رهبر کبیر انقلاب، انقلابی بودن و اعتقاد به قانون اساسی، دارای مرزبندی روشن و مشخص با دشمن، اهل تلاش برای پیشبرد اهداف انقلاب، اسلام و مردم، داشتن تقوا و پایبندی به ارزش‌ها، داشتن برنامه و تجربه لازم کاری، عدالت محوری و مخالف با فساد و دفاع از حقوق محرومان از جمله مواردی است که رهبر برای رئیس جمهور آینده برشمرده‌اند.

شکوری اعتقاد به اتحاد و اتفاق با سایر قوا، آگاهی سیاسی و شناخت از مسائل ایران و جهان، داشتن صداقت و دلسوزی، برخورداری از وجدان لازم سیاسی را از دیگر مواردی عنوان کرد که رهبر برای رئیس جمهور آینده عنوان کرده‌اند.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول