اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در شهرستان داران:

ریشه‌کن شدن فقر در دستور کار رئیس‌جمهور آینده قرار بگیرد

دبیر ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در شهرستان داران گفت: مشکلات اقتصادی سبب افزایش فقر در سطح کشور شده و رئیس جمهور آینده باید درصدد ریشه‌کن شدن فقر در سطح کشور باشد.

ریشه‌کن شدن فقر در دستور کار رئیس‌جمهور آینده قرار بگیرد

ابوالقاسم زمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر مردم در سطح کشور با مشکلات و چالش‌های بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند، اظهار کرد: البته مشکلات اقتصادی ریشه بسیاری از چالش‌های ایجاد شده در سطح کشور است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مردم تنها با وعده‌های شعاری از سوی مسئولان مواجه شده‌اند، اضافه کرد: این موضوع سبب بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولان کشور شده و مسئولان نباید با شعار‌های تو‌خالی زمینه‌های بی‌اعتمادی مردم را به نظام فراهم کنند.

دبیر ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در شهرستان داران با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی سبب افزایش فقر در سطح کشور شده و رئیس جمهور آینده باید درصدد ریشه‌کن شدن فقر در سطح کشور باشد، تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات اقتصادی سبب برطرف شدن بسیاری از چالش‌ها به ویژه فقر در سطح جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه قالیباف با یک برنامه زمان‌بندی شده در راستای رفع مشکلات اقتصادی حاکم شده در سطح کشور است، ادامه داد: همچنین در حال حاضر گرانی در کشور بیداد می‌کند و مردم از شرایط ایجاد شده در فضای اقتصادی کشور نا‌راضی هستند.

زمانی با اشاره به اینکه ملت ایران به یک رئیس‌جمهور اجرایی و عملیاتی نیاز دارند، تاکید کرد: عدالت در میان مردم نباید شعاری باشد و نگاه‌های تبعیض‌آمیز نسبت به مردم باید در دولت آتی برطرف شود و پیشرفت کشور باید همراه با عدالت باشد.

انتهای پیام/63004/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول