اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری همدان:

رئیس جمهور آینده مشکلات بانوان را رفع کند

مدیرکل امور بانوان و خانواده در استانداری همدان گفت: رشادت‌های بانوان در عرصه‌های مختلف به ویژه خلق حماسه سیاسی ستودنی است.

رئیس جمهور آینده مشکلات بانوان را رفع کند

پروانه رضاقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از همدان اظهار داشت: یکی از ابعاد مهم در عرصه‌های مختلف کشور حضور پرشور زنان در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: بانوان ایرانی همیشه برای آزادی ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف تلاش‌های بی‌شماری داشته‌اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده در استانداری همدان با بیان اینکه در نیم قرن اخیر بانوان اعتراض شدید در مقابله با تحریم تنباکو و کشف حجاب در دوره پهلوی داشته‌اند، گفت: بانوان در زمان جنگ تحمیلی پا به پای مردان لباس رزم پوشیدند و با حمایت‌های خاص خود در همه عرصه‌ها حماسه اساسی برای ایران خلق کرده‌اند.

وی نقش اساسی بانوان در حمایت از کشور را مؤثر، مفید و سازنده خواند و ابراز داشت: نقش مهم بانوان در دو بعد تشویق خانواده برای حضور در پای صندوق‌های رأی و حضور در عرصه‌های مختلف برای حماسه‌سازی است.

رضاقلی‌زاده بیان داشت: بانوان استان همدان با حضور پای صندوق‌های رأی در 24 خرداد ماه حماسه سیاسی با شکوهی را رقم خواهند زد.

وی اظهار داشت: امیدواریم رئیس جمهور منتخب مردم با داشتن ایمان به خدا و با شناخت دقیق مشکلات در بحث زنان و خانواده بتواند آسیب‌های موجود جامعه را حل کند.

انتهای پیام/89024/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول