اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد

هجمه دشمن برای تخریب گفتمان مقاومت

مشاور جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری از هجمه شدید دشمنان برای تخریب و ضربه زدن به گفتمان مقاومت پرده برداشت.

هجمه دشمن برای تخریب گفتمان مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، اجتماع پرشور حامیان جلیلی در شهرستان تاکستان عصر امروز در سالن امام‌ علی (ع) این شهر برگزار شد.

سید ناصر پور‌آصف در این اجتماع انتخاباتی اظهار داشت: بر اساس آخرین موضع‌گیری و تغییرات جناحی به وقوع پیوسته در دور تبلیغات ریاست جمهوری یک نفر در جبهه اصلاح‌طلبان و سه نفر در گروه اصولگرایان مشغول به رقابت بوده و در این تعدد نامزد‌ها بالاخره یک شخص در پایان به عنوان رئیس جمهور منتخب از سوی ملت برگزیده می‌شود.

مشاور جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به جریانات سیاسی در موضوع تعلیق انرژی هسته‌ای در دوره‌ اصلاحات افزود: نتیجه این سیاسی‌کاری دو سال و هشت ماه حاکمیت گفتمان سازش در زمان اصلاحات بود، چرا که طبق معاهده NPT و سازمان بین‌المللی در دوران اصلاحات طرف مذاکره غربی ملزم به اجرای بخشی از تعهدات وعده داده خود بوده است.

وی با اشاره به وجود هزاران مریض سرطانی در کشور و ضرورت تولید سوخت 20 درصد برای تأمین دارو‌های مورد نیاز این قشر گفت: سیاست خارجی از زمان ورود سعید جلیلی به مذاکرات، وارد گفتمان مقاومت به جای سازش شد و دنیا حقوق ملت را به رسمیت شناخت.

مشاور جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه خون‌بهای 240 هزار شهید امروز بر گردن مسئولان قرار داشته و هیچ تسامحی در این خصوص مورد پذیرش نیست، ابراز داشت: امروز دشمنان به شدت نسبت به تعرض به گفتمان مقاومت حریص شده و وظیفه ما این است تا به فردی رأی بدهیم که نزدیک‌ترین ارتباط را با گفتمان امام‌راحل داشته باشد.

پور‌آصف با بیان این نکته که جلیلی حرص قدرت را برای فریب نداشته و همانند افراد دیگر اهل شعار و وعده نیست، ابراز داشت: ارائه شعار‌های گفتمان امام سبب شد تا مردم در سال 84 احمدی‌نژاد را به عنوان شخص رئیس جمهور منتخب برگزیده و به وی اعتماد کنند.

وی با بیان اینکه باور‌های مردمی هنگام ورود احمدی‌نژاد به مسئله انحراف شکسته شد، ادامه داد: امروز برخی کاندید‌اها شعارهایی را مطرح می‌کنند که اگر نتوانند آن وعده‌ها را عملیاتی کنند مانند سال 84 باور مردمی می‌شکند و تورم و گرانی موضوعی نیست که بتوان با شعار و وعده آن را برطرف کرده و از بین برد.

مشاور جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری با تصریح بر این مسئله که جلیلی هیچ سوء‌ استفاده‌ای از شرایط کنونی و میدان تبلیغاتی نداشته و حرف‌هایی را مبتنی بر شعار و وعده نمی‌زند، بیان داشت: سیاه‌نمایی نکردن از خدمات دولت و بی‌حاشیه بودن در شرایط کنونی که کشور دچار تحریم و فشار اقتصادی است، موضوع مهم و حساس کنونی قرار دارد و جلیلی از ابتدا پایبندی خود به رقابت اخلاقی و سالم را اعلام کرده است.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول