اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا برگزار می‌شود

3 همایش حامیان دکتر جلیلی با عنوان «مقاومت رمز پیشرفت» در بوشهر

سخنگوی ستاد مردمی حمایت از سعید جلیلی در استان بوشهر گفت: حامیان جلیلی در استان بوشهر 3 همایش بزرگ با عنوان «مقاومت رمز پیشرفت» برگزار می‌کنند.

3 همایش حامیان دکتر جلیلی با عنوان «مقاومت رمز پیشرفت» در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سینا کمالی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش بزرگ حامیان سعید جلیلی در استان بوشهر با سخنرانی سلیمانی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت نهم برگزار می‌شود.

سینا کمالی خاطرنشان کرد: حامیان سعید جلیلی در شهرستان دشتستان ساعت 9 صبح فردا در مسجد جنت شهر برازجان گرد هم می‌آیند و همایش بزرگ «مقاومت رمز پیشرفت» را با حضور حماسی خود برگزار می‌کنند.

وی بیان کرد: همچنین همایش حامیان سعید جلیلی فردا ساعت 11:30 در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) واقع در سه راه بازرگانی شهر بوشهر با حضور انبوه حامیان گفتمان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

سخنگوی ستاد مردمی حمایت از دکتر جلیلی در استان بوشهر گفت: سخنران این همایش نیز سلیمانی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت نهم خواهد بود.

کمالی ادامه داد: مردم جنوب استان بوشهر نیز میزبان حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواهند بود و سومین همایش بزرگ حامیان گفتمان انقلاب اسلامی را ساعت 21 روز چهارشنبه 15 خرداد در مسجد علی بن ابیطالب(ع) شهر نخل تقی برگزار خواهند کرد.

کمالی از همه حامیان ولایت و حتی کسانی که تصمیم قطعی برای حمایت از سعید جلیلی نگرفته‌اند، برای حضور در این همایش‌ها دعوت کرد و گفت: در این همایش سعی شده فضایی برای ارائه دیدگاه‌ها و هم‌اندیشی و تضارب افکار در محیطی منطقی برای دوستان حق مدار با هر سلیقه فکری فراهم شود.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول