اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری اردبیل:

استراتژی اقتصاد مقاومتی، دشمنان ایران را زمین‌گیر کرده است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: استراتژی اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب نیز بدان تاکید شده است دشمنان قسم خورده ایران را زمین‌گیر کرده است.

استراتژی اقتصاد مقاومتی، دشمنان ایران را زمین‌گیر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، غلامعلی رضایی اظهار داشت: تاکید مقام معظم رهبری بر توجه و همت آحاد جامعه برای خلق حماسه در حوزه سیاسی و اقتصادی در حالی صورت گرفت که دشمنان قسم خورده تمام عزم خود را برای فشارها و تحریم‌های اقتصادی و از سویی اختلاف‌افکنی سیاسی میان مسئولان و قوا و القای یاس و ناامیدی در مردم جزم کر‌ده‌اند.

رضایی با اشاره به مسئله هسته‌ای و نیز انتخابات به عنوان مصادیق بارز و سرنوشت‌ساز در ارتباط با نامگذاری سال گفت: موفقیت و سربلندی ملت در انتخابات با حضور حداکثری توام با آگاهی و بصیرت رقم خوردن حماسه سیاسی را محقق خواهد ساخت.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت‌های هسته‌ای نیز تصریح کرد: موفقیت‌های هسته‌ای منجر به مایوس شدن دشمن در تحریم‌ها و شکستشان در این سیاست خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان داشت: موضوع انرژی هسته‌ای دستاویز و بهانه‌ای بیش نیست چرا که دشمنی استکبار به خاطر اسلام هراسی است و اصل دشمنی‌ها با دین و ارزش‌های الهی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش بسیج در پیشبرد اهداف نظام اشاره کرد و یادآور شد: امروز فرهنگ بسیجی به عنوان یک ارزش ملی و اعتقادی در جای جای میهن اسلامی حاکم بوده و در جریان می‌باشد.

این مسئول ادامه داد: سازماندهی بسیج و ایجاد سازمان‌ها و حوزه‌های مختلف از جمله بسیج اصناف، کارمندی، کارگری، اساتید، دانش‌آموزان و دانشجویان، طلاب، فرهنگیان، پزشکان و مهندسان همه و همه حاکی از پویایی و در عین حال اشرافیتی است که بسیج به برکت خون شهدا در جامعه دارد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تاسیس سازمان بسیج حقوق‌دانان را نیز اقدامی بسیار ارزنده دانست و افزود: نشان دادن قابلیت‌ها و توانمندی‌های حقوقی مبتنی بر دین اسلام و ارزش‌های این نظام مقدس و مساعدت به مردم و ایفای نقش در خصوص امورات کشور از حیث مسائل حقوقی، از اهداف مبارک تشکیل سازمان بسیج حقوقدانان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضایی در پایان سخنان خود اظهار داشت: بسیج حقوقدانان باید در بصیرت‌افزایی در جامعه و تبیین دیدگاه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری برای اقشار مختلف مخصوصاً خانواده‌ها و جوانان فعال باشد.

انتهای پیام/62005/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول