اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون روحانیون مجلس مطرح کرد

جلیلی پرچمدار گفتمان مقاومت / عدم سازش با دشمن به خاطر مشکلات اقتصادی

عضو فراکسیون روحانیون مجلس و نماینده مردم دشتستان با بیان اینکه جلیلی پرچمدار گفتمان مقاومت است، گفت: ملت ایران نباید به خاطر مشکلات اقتصادی با دشمنان نظام سازش کنند.

جلیلی پرچمدار گفتمان مقاومت / عدم سازش با دشمن به خاطر مشکلات اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد پنجشنبه شب در جمع حامیان دکتر جلیلی در دیر اظهار داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مرقد مطهر امام(ره) منویات بسیار مهمی بود که باید مورد توجه آحاد مردم و مسئولان و کاندیداها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: ملت ایران همواره با تبعیت از ولایت فقیه پیشرفت‌های زیادی داشته و برای مسلمانان جهان الگوی کاملی شده است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مردمی و با محوریت حضرت امام(ره) بوده و مردم همیشه در جهت حفظ آن کوشیده‌اند، حضور اقشار مختلف مردم در سال‌های دفاع مقدس در جبهه‌ها، حضور در انتخابات و نقش مردم در جمع کردن فتنه‌ها و اقتصاد مقاومتی بسیار مشهود است.

جلیلی پرچمدار گفتمان مقاومت است

رئیس فراکسیون نمایندگان استان‌های جنوبی کشور افزود: برای حامیان گفتمان امام(ره)، اشخاص محوریت نیستند و باید ببینیم چه کسی پرچم انقلاب را بر دوش گرفته است، هم اکنون پرچم گفتمان مقاومت در دست دکتر جلیلی است و برای تداوم این گفتمان باید از وی حمایت کنیم.

موسوی نژاد با اشاره به اینکه دکتر جلیلی دارای سابقه‌ای روشن و مواضعی شفاف بوده، گفت: برخی از تخریب‌های وارداتی که این روزها شروع شده، بر اثر نداشتن انحراف در سابقه ایشان است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: دشمنان می‌گویند که رهبری گزینه معرفی کرده، ولی آیا ما که در داخل کشور هستیم، تاکنون گزینه‌ای از ایشان شنیده یا دیده‌ایم.

وی با تاکید براینکه همواره جستجوی حق با مصیبت و مشکلات همراه بوده، افزود: بنای حق بر همین است و اگر سختی نباشد، حق حقیقی و واقعیتی که لباس حق پوشیده است از یکدیگر تمایز داده نمی‌شوند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته متاسفانه بسیاری از سیاسیون نزد حضرت آقا رفتند و از ایشان خواستند در مسئله هسته‌ای کوتاه آمده و تسامح کنند، ولی ایشان همیشه بر ارزش‌ها مقاومت کرده و در مقابل زیاده‌خواهان ایستادند.

لزوم حمایت از گفتمان امام و انقلاب

موسوی نژاد با اشاره به لزوم حمایت مردم از گفتمان امام(ره) و انقلاب اسلامی گفت: در شرایط فعلی نیز آحاد مردم باید با شرکت در انتخابات و انتخاب فردی اصلح، از ارزش‌های خود که تاکنون بر آن مقاومت کرده‌اند، دفاع کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و برخی از مشکلات موجود مربوط به امروز یا یک دولت نیست و تصمیم‌ها و رفتارهای اشتباه در دولت‌های گذشته باعث به وجود آمدن آن شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ایران باید از خون شهدا و آرمان‌های خود دفاع کند و به خاطر مشکلات اقتصادی سازش نکرده و در مقابل بیگانگان و دشمنان سر خم نکنند.

وی با اشاره به افزایش مستمر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان گفت: مقاومت بر اصول، تهدیدها را خنثی کرده و موجب پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف خواهد شد.

موسوی نژاد تصریح کرد: افکار سازش کارانه که توسط برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری مطرح می‌شود، نمی‌تواند برای ملت ایران عزت‌آفرینی کند، همانگونه که سازش‌های دولت‌های پیشین دستاوردی برای ما نداشته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: کاندیداها نباید برای کسب آرا دست به حرکات و اظهارات تبلیغاتی بزنند که ناامیدی مردم و سیاه نمایی اوضاع و خشنودی دشمنان را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/66006/ب40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول