اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال مقاومت سپاه ثارالله:

تمرینات تیم مقاومت ثارالله از اواخر مرداد ماه آغاز می‌شود

سرمربی تیم فوتسال مقاومت سپاه ثارالله کرمان گفت: تمرینات تیم فوتسال مقاومت سپاه ثارالله برای حضور مقتدرانه در لیگ دسته اول فوتسال کشور از اواخر مرداد ماه آغاز می‌شود.

تمرینات تیم مقاومت ثارالله از اواخر مرداد ماه آغاز می‌شود

رضا ادهمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با مسئولان باشگاه مقاومت برای حضور بر روی نیمکت تیم فوتسال این باشگاه به توافق یک ساله‌ای دست یافته‌ام.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ای که به باشگاه ارائه شده، تمرینات تیم از اواخر مرداد ماه آغاز می‌شود، علاوه بر اینکه برای جذب تعداد محدودی بازیکن سرباز، اقداماتی نیز صورت گرفته است.

ادهمی‌ هدف و برنامه اصلی‌ خود در باشگاه ‌مقاومت را تشکیل تیمی موجهه ‌و با شخصیت تیمی بالا دانست و عنوان کرد: برای رسیدن به این هدف نیازمند بازیکنانی با ظرفیت بالا هستیم‌ در این تیم بازیکنانی می‌توانند حضور داشته باشند که جدا از مباحث فنی‌ در مباحث اخلاقی و فرهنگی تابع قوانین باشگاه مقاومت سپاه ثارالله باشند.

وی یکی دیگر از برنامه‌های خود را استفاده از ظرفیت و توان بالای بازیکنان بومی در رده سنی امید دانست و گفت: همه بازیکنانی که به نوعی اعتقاد دارند، بیرون از گود قرار گرفته و شایستگی حضور در این تیم را دارند می‌توانند با تمرین کردن و تست دادن علاوه بر نشان دادن شرایط فنی خود‌ به کادر فنی را نیز در انتخاب بهترین‌ها کمک کنند.

ادهمی شرایط مورد نیاز برای صعود به لیگ برتر را به فراهم شدن تمام‌ امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مورد نیازش کادر فنی تیمش از سوی باشگاه مرتبط دانست و اظهار داشت: در صورتی که این امکانات فراهم شود، من نیز به عنوان مسئول نخست فنی تیم باید پاسخگوی نتایج و وضعیت تیم خود باشم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت سپاه ثارالله بیان داشت: برای آماده‌سازی تیم تا پیش از آغاز لیگ و در فاصله زمانی اواخر مرداد ماه و اواسط مهر، دو اردوی داخل و خارج از استان پیش‌بینی شده‌ در کنار این مسئله بازی‌های تدارکاتی به منظور قرار گرفتن تیم در شرایط مسابقه و رفع نقاط ضعف‌ و تشخیص نقاط قوت تیم از دیگر برنامه‌های مد‌نظر کادر فنی برای آماده‌سازی تیم است.

وی در مورد حضور برخی بازیکنان در تیم مقاومت در فصل آتی رقابت‌های فوتسال قهرمانی دسته اول کشور‌ تصریح کرد: هر بازیکنی در مقطعی از دوران ورزش حرفه‌ای‌اش اشتباهاتی دارد، اما این مسئله نباید دلیلی برای کنار گذاشتن یک ورزشکار و محو او از عرصه ورزش  باشد.

ادهمی عنوان کرد: یک مربی به دنبال تفکر خوب و استفاده از ابزار خوب است، اگر بازیکنی ‌تائیدیه کادر فنی را دریافت کرد و به مفاد قرار‌داد و آیین‌نامه انضباطی باشگاه متعهد شد، می‌تواند در تیم مقاومت جایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: برخی بازیکنان مورد تائید کادر فنی از هم‌اکنون تمرینات بدنسازی خود را زیر نظر مربی بدنساز تیم‌، فرزاد فروزی آغاز کرده‌اند، ما برای بدنسازی و آماده‌سازی تیم به هشت هفته زمان نیاز داریم و قطعا این زمان نیز به خوبی پاسخگوی نیاز و برنامه‌های کادر فنی است.

ادهمی بیان داشت: انجم‌شعاع، صنعتی و بلوچ نیز به عنوان سرپرست و مربیان تیم در کادر فنی حضور دارند.

انتهای پیام/80011/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول