اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 289

طاهری: مقاومت جلیلی در برابر 1+5 غربی‌ها را به عقب‌نشینی وادار کرده است

دبیر جبهه پایداری در استان گلستان گفت: سران کشورهای 1+5 تصورشان این بود که با اعلام تحریم می‌توانند ایران را به عقب‌نشینی وادار کنند، اما مفاومت جلیلی در برابر 1+5 غربی‌ها را به عقب‌نشینی وادار کرده است.

طاهری: مقاومت جلیلی در برابر 1+5 غربی‌ها را به عقب‌نشینی وادار کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام محسن طاهری بعدازظهر امروز در جمع سیستانی‎های طرفدار سعید جلیلی اظهار داشت: برنامه‎های تلویزیونی، فعالیت‎ها، مناظره‎ها، تبلیغات، حامیان و پشتوانه کاندیداها می‎تواند اصلح را برای ما مشخص کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از کاندیداها برای اینکه به قدرت برسند مخارج سنگینی را هزینه می‎کنند، خاطرنشان کرد: مردم با آگاهی و بصیرت همچون سال‌های گذشته نشان داده‎اند که از تبلیغاتی حمایت خواهند کرد که رنگ و بوی اسلامی داشته باشد.

فعالیت مذاکرات هسته‌ای تنها بخشی از عملکرد شورای امنیت است

طاهری با اشاره فعالیت سعید جلیلی ابراز داشت: جلیلی در جایگاه حساسی چون شورای امنیت ملی قرار دارد و مسائل مهمی را پیگیری کرده‎اند که یکی از آنها برنامه هسته‎ای است و شاهد هستیم در اختلاس 3 هزار میلیاردی، دستگیری باند گروهک ریگی برخی از مواردی است که شورای امنیت پیگیری و با موفقیت به ثمر رسیده است.

دبیر جبهه پایداری در استان گلستان با بیان اینکه مقاومت جلیلی در برابر 1+5 غربی‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرده، با اشاره به برخی تخریب‌های صورت گرفته علیه جلیلی در عملکرد هسته‌ای تیم وی، گفت: برخی مطرح می‌کنند، همانطور که انرژی هسته‌ای حق ماست، تحریم و فشار اقتصادی حق مردم ما نیست که در جواب آنها باید متذکر شد که به فرموده مقام معظم رهبری انرژی هسته‎ای تنها یک بهانه است و آنها پیشرفت علمی و صنعت ما را نشانه رفته‌اند. 

جلیلی در همه موارد با صداقت ورود پیدا می‌کند

وی تأکید کرد: سعید جلیلی یک انسان ولایتمدار، ساده‌زیست، حساس بر روی بیت‌المال و عملکرد جلیلی نشان می‌دهد که وی به دنبال تبلیغات نیست و می‎خواهد واقعیت خود را نشان دهد و در همه موارد با صداقت ورود پیدا کرده و مردم ما هم به دنبال این عملکرد هستند.

دبیر جبهه پایداری افزود: جلیلی در مناظره‎های خود مبحثی چون محوریت خانواده، مسجد و مدرسه را مطرح کرد و این مسئله‎ای است که اگر به آن توجه شود، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مرتفع و با قرار گرفتن این سه کانون در کنار هم به طور قطع سرنوشت در دست انسان‎های فرهیخته و متعهد به اصول قرار خواهد گرفت.

طاهری در پایان بیان داشت: امروز حامیان جلیلی را علما، نخبگان، خانواده‎های شهدا و افراد صالح تشکیل می‎دهند که نشان از این دارد گفتمان ایشان گفتمان ناب انقلاب است.

انتهای پیام/83004/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول