اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران:

کارکنان صنعت نفت برای مقاومت اقتصادی آماده‌اند

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران گفت: کارکنان و متخصصان عرصه نفت با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، برای مقاومت در عرصه اقتصادی و پیشرفت ایران اسلامی آماده‌اند.

کارکنان صنعت نفت برای مقاومت اقتصادی آماده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدپیروز موسوی پنج‌شنبه‌شب در جمع کارکنان و متخصصان صنعت نفت در جزیره خارک با اشاره به نقش برجسته، اما در عدم وابستگی ایران به غرب اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، وابستگی ایران در بخش‌های مختلف به غرب رنگ باخت و خود توانستیم نیازمندی‌های کشور را تأمین کنیم.

 وی با اشاره به بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بیان داشت: چهاردهم خرداد، روز فراق با رهبر حماسه و ایثار، سالروز عروج ملکوتی احیاگر اسلام ناب محمدی (ص)، ظلم‌ستیز عصر و اعجاز بزرگ قرن خمینی کبیر (ره) روزی سخت و دردناک برای ولایتمداران و فرزندان این مرز و بوم در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است.

موسوی گفت:حضرت امام خمینی (ره) اسوه زهد و جهاد و عرفان، صلابت، عدالت، استقامت و اتحاد و یکدلی، به عنوان بزرگترین افتخار عصر حاضر، با رهبری خردمندانه خود نه تنها موجب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شد که اثری شگرف بر تفکر استقلال‌طلبانه ملت‌های مستضعف جهان بر جای گذاشت.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران خاطرنشان کرد: انفاس قدسیه، روح عدالت‌خواه و تفکر جهادی آن بزرگ مردم تاریخ علاوه بر تحقق پیروزی‌های تاریخی ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب، تأثیری بس شگرف در خیزش مظلومان و بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان در سه دهه پیش تاکنون داشته است.

وی به قیام 15 خرداد اشاره کرد و ابراز داشت: قیام 15 خرداد سال 42 نیز از رویدادهای ماندگار تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی است که خیل عظیمی از ملت ولایتمدار، خداجو و غیرتمند این مرز و بوم با خون خود سد عظیم آن قدرت پوشالی را متزلزل کرد و زمینه از هم فروپاشیدگی رژیم منحوس پهلوی را با رهبری خمینی بت شکن (ره) فراهم آورد.

موسوی در پایان عنوان کرد: صنعت‌گران عرصه نفت با پیروی از منویات مقام معظم رهبری آماده تلاش و مقاومت در عرصه اقتصادی هستند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول