اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ولایتی در جمع مردم شیراز:

مشکلات داخلی و خارجی را با انگشت تدبیر حل می‌کنم/به مقاومت مدبرانه اعتقاد دارم

علی اکبر ولایتی با بیان اینکه در برابر زیاده‌خواهی‌های زیاده‌خواهان می‌ایستیم، گفت: به مقاومت مدبرانه اعتقاد دارم و مشکلات داخلی و خارجی را با انگشت تدبیر حل می‌کنم.

مشکلات داخلی و خارجی را با انگشت تدبیر حل می‌کنم/به مقاومت مدبرانه اعتقاد دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی‌اکبر ولایتی عصر امروز در جمع کثیر مردم شیراز در ورزشگاه 10 هزار نفری شهید دستغیب شیراز اظهار داشت: در برابر زیاده‌خواهی زیاده‌خواهان می‌ایستیم تا به حق استفاده از انرژی هسته‌ای ما اقرار کنند و در آن صورت دروازه خود را به روی دنیا گشوده و مانند گذشته در جهان و منطقه موثر می‌شویم.

وی افزود: در طول این 30 سال گام‌های بسیاری برداشته شده و امروز شاهد ایرانی هستیم که بیش از هر زمانی الگوی جهان شده و الهام‌بخش بیداری اسلامی است.

این کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم اضافه کرد: برای حل مشکلات اقتصادی باید در راستای رفع تحریم‌ها و جلوگیری از بیشتر شدن آنها حرکت کنیم.

ولایتی ادامه داد: ایران استعداد اقتصاد بدون نفت و مقاومتی را دارد و جغرافیای سیاسی ما اجازه استفاده از ویژگی‌های ترانزیتی را به ما می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استان فارس نمایش دهنده و نمونه موفق تمدن ایرانی اسلامی بوده است و علما و جامعه روحانیت شیراز در حرکات مردمی کشور پیشتاز بوده‌اند.

ولایتی در ادامه تصریح کرد: با خدای خود تعهد می‌کنیم که در سربلندی ایران و بازسازی اقتصاد کشور و روابط خارجی گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری (مد) فرمودند آماده‌ایم با تمام کشورهای دنیا در صورتی که حقوق متقابل و توام با احترام داشته باشند روابط برقرار کنیم، اگر آمریکاییان همچنان حالت استیلاجویی خود را ادامه دهند با مقاومت ملت ایران مواجه می‌شوند.

این کاندیدا ابراز داشت: ما از حقوق هسته‌ای خود در راستای استفاده صلح‌آمیز و حق غنی‌سازی نمی‌گذریم و در شرایطی هستیم که دنیا منتظر این انتخاب ما است و باید کسی را انتخاب کنیم که متناسب با شرایط امروزمان باشد و مشکلات داخلی و خارجی را با انگشت تدبیر حل کند.

در این دیدار وسیع عمومی از پرتال خبری ستادهای مرکزی ولایتی به مرکزیت شیراز رونمایی شد.

انتهای پیام/‌2448/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول