اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد جلیلی در اردبیل:

جلیلی گفتمان مقاومت را نهادینه کرده است

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در اردبیل گفت: شخصیت انقلابی و ارزشی جلیلی سبب شده است تا گفتمان مقاومت و ادبیات ایستادگی در کشور نهادینه شود.

جلیلی گفتمان مقاومت را نهادینه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حسن‌زاده نیاری صبح امروز در همایش حامیان دکتر جلیلی در اردبیل، اظهار داشت: جلیلی در سال‌های اخیر با عهده‌داری مسئولیت سنگین دبیری شورای عالی امنیت ملی و عنصر تاثیرگذار در مذاکرات هسته‌ای به خوبی از تفکر ایستادگی و مقابله ملت ایران با زیاده‌خواهی‌های دشمنان دفاع کرده و دشمن را به کنج عزلت کشانده است.

وی با یادآوری اینکه انتخاب جلیلی و عهده‌داری قوه مجریه به دست باکفایت او دشمن را بیش از گذشته عصبانی خواهد کرد، ادامه داد: سرمایه ارزشی و انقلابی جلیلی سبب شده تا دشمنان از پیروزی او در هراس و نگرانی باشند.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در اردبیل خاطرنشان کرد: همین روحیه و گفتمان سبب شده تا جلیلی از سوی برخی عناصر مزدورصفت داخلی نیز مورد هجمه و اتهام متعدد قرار گیرد که در این باب باید نیروهای ارزشی و وفادار انقلاب به هوش باشند و نگذارند جلیلی با گروه‌های انحرافی و فتنه در یک ردیف و قیاس قرار گیرد.

حسن‌زاده نیاری با اشاره به پیشتازی جلیلی در نظرسنجی‌ها و استقبال مردم اردبیل از این شخصیت وارسته انقلابی بیان کرد: ما یقین داریم که با یک لبیک دیگر به ندای رهبری در خلق حماسه سیاسی و با انتخاب جلیلی کید دشمن به خودشان بازخواهد گشت.

این فعال سیاسی در ادامه سخنان خود ابراز داشت: هر چند تخریب علیه جلیلی سنگین و گاه دشوار است، اما کارنامه او نشان می‌دهد که در تمام عرصه‌ها جلیلی قابلیت و شایستگی‌های خود را به ظهور و بروز رسانده است.

حسن‌زاده نیاری شایسته‌ترین کارنامه جلیلی را مربوط به حضور در مذاکرات هسته‌ای توصیف کرد و اظهار داشت: در این پنج سال که سکان هدایت پرونده هسته‌ای ایران به دست جلیلی افتاده است شاهد ارتقای منزلت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی هستیم.

انتهای پیام/62003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول