اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پویش مردمی جوانان گچسارانی حامی سعید جلیلی:

گفتمان مقاومت و پیشرفت گفتمان انقلاب، امام راحل و رهبری است

پویش مردمی جوانان گچسارانی حامی سعید جلیلی طی بیانیه‌ای گفتمان مقاومت و پیشرفت را گفتمان انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری عنوان کرد.

گفتمان مقاومت و پیشرفت گفتمان انقلاب، امام راحل و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ستاد پویش مردمی جوانان حامی سعید جلیلی طی بیانیه‌ای که یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری فارس در گچساران ارسال شده، حمایت خود را از این کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کرده است.

در این بیانیه آمده است:

بی‌شک انقلاب اسلامی و طرح حکومت اسلامی، فرایندی فرامدرن و اساساً پاسخی به آشوب‌های تجدد به معنای مدرن به شمار می‌رود و ظهور و بروز این انقلاب با پارادایم خدامحوری و پرچمداری مبارزه ظلم و بی‌عدالتی و منادی استقلال - آزادی و کرامت انسان‌ها، روح امید را در دل تمامی آزادی‌خواهان جهان زنده کرده است.

حرکت ما با انقلاب تمام نشده، بلکه آغاز جهش بزرگی به سوی تمدن اسلامی است و در همین راستا مقام معظم رهبری با بیانات حکیمانه خویش، افق‌های پیش‌روی ملت ایران را ترسیم کرده‌اند.

حال تحقق دولت اسلامی به مفهوم تکامل محتوایی و حرکت به سمت تطبیق و نزدیک کردن جهت‌گیری‌ها با معیارهای اسلامی و اخلاقی دارای دو بعد اساسی تطبیق رفتار مسئولان با معیارهای اسلامی و تحقق کارآمدی الگوی اسلامی است با توجه به این‌که ترویج روح زندگی علوی به معنای عدالت، تقوا، پاکدامنی، میل و شوق به مجاهدت در راه خدا اساس کار در تحقق کارآمدی الگوی اسلامی است.

با چنین رویکردی هرگونه فعالیت کلان سیاسی در ایران تبدیل به یک موضوع مهم در سیاست جهانی شده و این موضوع به خاطر ورود گام به گام ایران اسلامی به مرحله ابرقدرتی است.

در واقع انتخابات حرکتی نمادین و هر کاندیدا نمادی از یک گفتمان و رویکرد در داخل و خارج کشور است که در این میان سعید جلیلی بر اساس ویژگی‌های بارز شخصیتی خود پنج کلیدواژه اصلی و مهم گفتمان انقلاب اسلامی یعنی عدالت، عقلانیت، معنویت، مقاومت و پیشرفت را در فضای داخلی و جهانی با هم و به صورت منظومه‌ای مطرح نموده است.

ما بر این باور وارد انتخابات ریاست جمهوری شده‌ایم که اعتقاد داریم گفتمان انقلاب اسلامی که از امام راحل به یادگار مانده و در زمان کنونی مقام معظم رهبری علمدار آن هستند، برای شئون مختلف جامعه و عرصه حکومت حرف دارد.

کسانی که به مبانی پیشرفت همراه با عدالت اعتقاد دارند بدون شک مبانی اقتصاد اسلامی را در دستور کار خود قرار خواهند داد و اعتقاد سعید جلیلی بر این اصول و سند چشم‌انداز و برنامه پنج‌ساله توسعه را می‌توان از رویکردهای درست و منطقی وی به مقوله اقتصاد دانست که این تفکرات نشان از دانایی و اشراف جلیلی بر حوزه اقتصاد است با توجه به این‌که وی از دادن شعارهای عوام‌فریبانه نیز پرهیز کرده است.

اکنون که ملت ایران در آستانه آزمون بزرگ دیگری قرار گرفته‌اند؛ به عنوان بارزترین نماد دموکراسی در طی عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مراحل مختلفی را پشت سر گذاشته است و در این راستا جهت‌دهی و هدفمند کردن جامعه، حول محور دین آشکار و ملموس بوده که بحمدالله ثمره مطلوبی داشته است.

برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌‌های رأی می‌تواند برگ زرین دیگری را بر کارنامه درخشان حاکمیت مردم‌سالاری دینی در این نظام مقدس بیفزاید.

انتهای پیام/82014/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول