اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

بصیرت جدای از دخالت است

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بصیرت جدای از دخالت است، گفت: سپاه تنها نقش روشنگری در انتخابات را دارد و طرفدار هیچ کاندیدای ریاست جمهوری نیست.

بصیرت جدای از دخالت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی قاسمی ظهر امروز در کنفرانس خبری برنامه‌های هفته پاسدار و ولادت با سعادت امام حسین(ع)، اظهار داشت: روز پاسدار از این جهت مصادف با روز پاسدار است که بعضی از روش‌های اجرایی سپاه در اوایل انقلاب مانند صحنه کربلا بود.

وی ادامه داد: روز میلاد امام حسین(ع) ضمن برگزاری جشن بزرگ به همین مناسبت وظایف سپاهیان بیشتر می‌شود.

معاون هماهنگ ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: در هفته پاسدار زندگی پاسدار و ماموریت‌های پاسداری باید مطابق با شخصیت امام حسین(ع) باشد.

قاسمی با بیان اینکه جشن خانوادگی برای پیشکسوتان، پاسداران و بازنشسته‌ها روز سه‌شنبه 21 خردادماه در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، ادامه داد: این جشن در شهرستان‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همایش پاسداران عاشورایی برای پاسداران شاغل در سپاه انصار الرضا(ع) در مرکز سالن همایش امام علی ساعت 11 صبح چهارشنبه با سخنرانی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف و امام جمعه برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: از دو نفر از پاسداران نمونه در هفته پاسدار بر اساس ملاک‌های صداقت، حضور شایسته در خدمت و وظیفه‌شناسی تجلیل می‌شود.

قاسمی یادآور شد: میثاق با شهیدان، مراسم غبارروبی مزار شهدا و زیارت عاشورا روز پنجشنبه 23 خردادماه برگزار می‌شود.

این مسئول از سایر نیروهای مسلح و خانواده شهدا دعوت کرد تا در مراسم میثاق با شهیدان و غبارروبی مزار آنها در قطعه شماره دو شرکت کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی متذکر شد: ایستگاه‌های صلواتی در سپاه‌های شهرستان برای میلاد امام حسین(ع) برپا می‌شود.

وی افزود: ارائه عملکرد سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی و برنامه‌های امسال در برنامه مهر و ماه تلویزیون شب پنجشنبه 22 خردادماه جاری پخش می‌شود.

قاسمی به برنامه‌های سراسری سپاه اشاره و خاطر نشان کرد: بیانیه سپاه و برنامه‌های آن در نماز جمعه اعلام می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: سپاه پاسداران 30 هزار شهید غیر از بسیجی و عضو ثابت خود را به انقلاب تقدیم کرد.

این مسئول با بیان اینکه سپاه یکسری مقاومت‌های بسیار سخت در منطقه کردستان انجام داده است، اذعان داشت: عملکرد شهیدان پاسدار مانند صحنه کربلا بود.

وی از دو جهت مقاومت شهیدان پاسدار را مانند صحنه کربلا دانست و متذکر شد: هم به لحاظ اینکه بعضی از این شهیدان در این صحنه‌ها تنها می‌شدند و هم اینکه سخت می‌جنگیدند روز ولادت امام حسین(ع) روز پاسدار هم نامیده شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی به انتخابات ریاست جمهوری اشاره و اذعان داشت: سپاه تنها نقش روشنگری در انتخابات را دارد و طرفدار هیچ کاندیدای ریاست جمهوری هم نیست.

قاسمی با بیان اینکه بصیرت جدای از دخالت است، یادآور شد: ماموریت بسیج این است که صالح را از غیر صالح جدا کند و آن را به مردم معرفی کند.

وی خاطر نشان کرد: سپاه به هیچ وجه در معرفی کاندیداها دخالت نمی‌کند.

انتهای پیام/69013/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول