اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خبر داد

اعزام 3700 زائر خراسان جنوبی به مرقد امام (ره)

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از اعزام 3 هزار و 700 زائر از استان به حرم مطهر امام راحل خبر داد و گفت: در داخل استان نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای 14 خرداد داریم.

اعزام 3700 زائر خراسان جنوبی به مرقد امام (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار یعقوب‌علی نظری ظهر امروز در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: بیداری اسلامی و صدور انقلاب ثمره نگاه جهادی امام راحل بوده است که همه افراد جامعه باید نگاه جامعی به منویات امام راحل داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه آوردن راهکارها و برنامه‌ها در متن مردم از دیگر ویژگی امام راحل بود، افزود: تربیت اجتماع و مردم فوق‌العاده حائز اهمیت است چرا که این تربیت موجب تحقق نهضت انقلاب اسلامی می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: از خصوصیات امام خمینی‌(ره) شجاعت و حرکت جهادی ایشان بود که در باز‌معرفی اسلام ناب خیلی مهم است و موجب استخراج مبانی اسلام ناب از صندوقچه‌ها و معرفی آن به دنیا شده است.

نظری با با بیان اینکه اگر ما ادعای ارادت و پیروی از امام راحل را داریم نباید گزینشی عمل کنیم، گفت: باید از رفتارها و کردارهای امام راحل به عنوان الگویی مناسب در زندگی فردی و اجتماعی عبرت بگیریم.

وی یادآور شد: صدور انقلاب و بیداری اسلامی متصل به اسلام ناب است و همه در بستر مردم و ولایتمداری است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت 14 خرداد در استان خاطر نشان کرد: همزمان با این روز در استان مراسم تجلیل و یادبود امام راحل در مرکز استان و تمامی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

نظری از اعزام 3 هزار و 700 زائر از استان به حرم مطهر امام راحل خبر داد و اذعان داشت: همه ما وظیفه داریم تا بسترها و امکانات لازم در راستای تحقق حماسه سیاسی که توسط مردم باید اتفاق بیفتد را فراهم کنیم.

انتهای پیام/22481/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول